بازدید رییس قوه قضاییه از بندرامیرآباد/ ابراز امیدواری برای کاهش زمان ماندگاری کالاهای اساسی در انبارها

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سفر خود به مازندران، از بندرامیرآباد به عنوان یکی از مهمترین کریدورهای ترانزیتی بین‌المللی و کلیدی ترین حلقه زنجیره تأمین کالاهای اساسی کشور بازدید به عمل آورد.

 

رئیس دستگاه قضا در جریان این بازدید تعیین و تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های بنادر و گمرکات امیرآباد را امری ضروری دانست و تسریع در خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از بنادر با تسهیل در فرآیندهای اداری را خواستار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای همچنین در جریان چگونگی ورود و خروج کالاها در بندرامیرآباد قرارگرفت و هدف از این بازدید را رفع چالش های احتمالی در زنجیره تأمین کالاهای اساسی مردم با کمک سایر قوا عنوان کرد. 

 

وی در پایان به ضرورت همکاری مدیران دستگاه های ذیربط در حوزه تأمین و ترخیص کالاهای ضروری با مدیران بنادر اشاره و ابراز امیدواری کرد زمان ماندگاری کالاهای اساسی در سیلوها و انبارها کاهش یابد. 

 

محمدعلی موسی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد نیز در جریان این بازدید ، گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های عملیاتی و اقدامات صورت گرفته در راستای ترخیص سریع کالاهای اساسی در بندرامیرآباد به رئیس قوه قضاییه ارائه کرد.

 

 وی بیان کرد استراتژی سازمان بنادر کاهش ماندگاری کالا در بنادر بعنوان مبادی ورود و خروج دریایی است و عوامل تاثیر گذار در تحقق این مهم را  تسریع در ثبت سفارش ، تخصیص بموقع ارز برای کالاهای اساسی و تعیین تکلیف کالای متروکه در موعد مقرر قانونی توسط سازمان اموال تملیکی برشمرد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از بندرامیرآباد

ش خرداد 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه   وی در این بازدید طرح های توسعه‌ای و سرمایه گذاری بندرامیرآباد را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: اقدامات ارزنده انجام شده توسط مجموعه مدیریتی این بندر ،  علاوه بر افزایش جذب سرمایه گذار، بهبود شرایط اقتصادی منطقه را نیز به همراه داشته […]
بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از بندرامیرآباد

همچنین بخوانید: