برگزاری نشست و کارگاه آموزشی مسئولان و کارشناسان حقوقی بنادر…

زمان مطالعه: 1 دقیقه

نشست تخصصی مسئولان و کارشناسان حقوقی و قراردادهای سازمان بنادر و دریانوردی و بنادر تابعه درمنطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، در این نشست و کارگاه آموزشی دو روزه، مسئولان و کارشناسان حقوقی و قراردادهای بنادر سراسر کشور، با مفاهیم و موضوعاتی مانند تعاریف مناطق ویژه و آزاد اقتصادی، چگونگی تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی، نظارت بر واردات کالا به کشور، بارنامه دریایی، دستورالعمل های مناطق ویژه ، کالاهای متروکه و تفاهم نامه با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی آشنا خواهند شد.

همچنین اقدامات قبل و بعد از ورود کشتی ها به بنادر، مرور کلیه مراحل عملیات port time، سازمان های همکار در ورود و خروج شناورها ، اصطلاحات بین المللی بازرگانی، وظایف نمایندگی کشتیرانی ها، مسئولیت (نمایندگی ها –کارفرما – شخص ثالث –امضای بارنامه) و قوانین و دستورالعمل های مربوطه از دیگر موضوعاتی است که توسط مدرسان در این نشست تخصصی ارائه خواهد شد.

گفتنی است، نشست تخصصی مسئولان و کارشناسان حقوقی و قراردادهای سازمان بنادر و دریانوردی و بنادر تابعه با رویکرد هم اندیشی و تبادل نظر از حیث مسائل و مشکلات مطرح در پرونده های جریانی ستاد و بنادر طی روزهای 23 و 24 خرداد ماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در حال برگزاری است.

 

 

بازنشر محتوا: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/663190

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48516

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تهدید چت جی‌پی‌تی در فنّاوری اطلاعات و عملیات دریایی

چ خرداد 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌لملل مانا، چت جی‌پی‌تی در حال حاضر به گونه‌ای طراحی و تنظیم شده است که قابلیت تقویت چند برابری حملات سایبری در حوزه دریا را دارد؛ به ویژه برای مهاجمانی که تجربه کمتری دارند. از چت جی‌پی‌تی می‌توان به منظور ایجاد ایمیل‌های فیشینگ […]

همچنین بخوانید: