“صحرایی” آمد،”افضلی” رفت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرین‌پرس/کرمانشاه سهراب صحرایی بعنوان مدیرکل شیلات استان کرمانشاه معرفی و از خدمات سیدفرزاد افضلی مدیرکل پیشین شیلات استان تقدیر شد.

عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، امروز (۳۱ خرداد) در این مراسم با اشاره به ظرفیت های شیلاتی استان کرمانشاه، گفت: استان کرمانشاه یک استان کشاورزی بوده و در حوزه های مختلف کشاورزی از جمله شیلات حرف برای گفتن دارد.

 وی با بیان اینکه استان کرمانشاه در حوزه های مختلف باید ویژه دیده شود، افزود: انتظار داریم سازمان شیلات ایران به مجموعه شیلات استان کرمانشاه نگاه توسعه ای داشته باشد.

وی در ادامه اشاره ای هم به تاثیرگذاری ایران اسلامی در منطقه و دنیا داشت و گفت: ایران اسلامی معادلات دنیا را تغییر داده و این اقتدار ایران اسلامی قطعا در تاریخ ثبت خواهد شد.

علی چاله چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت های شیلات استان کرمانشاه، گفت: انتظار می رود در راستای تحقق شعار سال، تولیدات شیلاتی استان نیز رشد جهشی داشته باشد.

 سید فرزاد افضلی مدیر کل پیشین شیلات استان کرمانشاه هم در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مجموعه شیلات استان در دوران مسئولیتش، گفت: همین که در بین تولیدکنندگان نمونه شیلاتی کشور نام تولیدکنندگان استان کرمانشاه به چشم می خورد گویای تلاش های صورت گرفته در این مجموعه است.

 افضلی پیگیری جهت راه اندازی کارخانه خوراک آبزیان که قرار است ظرف دو ماه آینده افتتاح شود را از اقدامات خوب شیلاتی صورت گرفته در استان برشمرد و افزود: افزایش میانگین مصرف آبزیان استان به ۱۰.۵ کیلوگرم در سال، تلاش در جهت جلوگیری از انقراض گونه های در معرض خطر آبزیان و … از دیگر اقداماتی بود که در استان پیگیری کردم.

 سهراب صحرایی مدیرکل شیلات استان کرمانشاه نیز در این نشست افزایش تولید از طریق افزایش تعداد بهره برداران و مزارع پرورشی، توسعه استخرهای آبزی پروری نوین مثل استخرهای چندضلعی، برنامه ریزی برای استفاده از خوراک آبزیان با کیفیت در واحدهای تولیدی، راه اندازی مجدد واحدهای راکد و پیگیری پروژه های ناتمام را از اولویت های کاری اش در شیلات استان اعلام کرد.

 انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید جمعی از سفرای ایران از ایزوایکو – ایزوایکو

چ خرداد 31 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه بازدید سفرای ایران در کشورهای بلغارستان، آذربایجان، کنیا و ترکمنستان به همراه مدیرکل اقتصاد مقاومتی امور خارجه و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان هرمزگان از ایزوایکو به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی […]

همچنین بخوانید: