پرداخت ۱۷۶ میلیارد تومان تسهیلات به خسارت دیدگان از سیل لرستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/لرستان مدیرکل شیلات لرستان گفت: حدود ۱۷۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت برای شهرستان الیگودرز که مرکز سیل ۱۴۰۱ بود مصوب شد.

کیارش بیرانوند در گفت وگو با مرین‌پرس اظهار کرد: در راستای سیلی که در سال ۱۴۰۱ داشتیم با پیگیری‌های انجام شده حدود ۱۷۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت برای شهرستان الیگودرز که مرکز سیل ما بود مصوب شد.

وی ادامه داد: این تسهیلات ارزان قیمت برای کلیه بخش‌هاست ولی اهم آن برای شیلات است.

بیرانوند تصریح کرد: پنج بانک تجارت، صادرات، مسکن، ملی و ملت هرکدام بیش‌از ۳۵ میلیارد تومان تخصیص داده شده که پرداخت کنند.

مدیرکل شیلات لرستان افزود: لیست‌ها آماده شده که طبق آن هر تُن ماهی پروار ۶۵ میلیون تومان، برای مراکز تکثیر و مولد ما هشت میلیارد تومان و برای سازه‌های تخریبی تقریباً برای هر متر مربع یکی میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: لیست‌ها جمع‌بندی و به تأیید کارگروه شهرستان رسیده و به استان انتقال داده شده که ما نیز آن‌ها را به بانک ارجاع دادیم.

بیرانوند تصریح کرد: به زودی تسهیلات ارزان قیمت پنج درصد با هفت سال دوره بازگشت پرداخت خواهد شد.

  انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقبال از تاسیس تفرجگاه‌های شیلاتی

ش تیر 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان شیلات کشور، سید حسین حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات گفت: سازمان شیلات ایران از تأسیس تفرجگاه‌های شیلاتی استقبال می‌کند. وی افزود: وجود این گونه اماکن در ارتقای سطح فرهنگ آبزی مصرفی در کشور بسیار مهم و […]

همچنین بخوانید: