مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی نیروی دریایی در بوشهر برگزار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شنای آب‌های آزاد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس صبح چهارشنبه به میزبانی پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد.

با تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر یکی از برنامه‌های مهم نیروی دریایی ارتش را ورزش در همه رشته‌ها دانست و اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش که یک نیروی تجهیزات محور محسوب می‌شود و امکان ورزش در مأموریت‌های دریایی محدود است به ورزش به‌صورت ویژه نگاه می‌کند.

امیر دریادار دوم احسان نصیری با بیان اینکه حضور نیروها در مأموریت‌های دریایی باید دارای شرایط بدنی آماده باشند، خاطرنشان کرد: قوی شدن بدن و ذهن کارکنان نیروی دریایی یکی از اصول مهم این نیروی راهبردی است.

وی از پیشرو بودن نیروی دریایی ارتش در حوزه ورزش خبر داد و تصریح کرد: امروز مسابقات شنای آب‌های آزاد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس به میزبانی پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با اشاره به حضور ۳۰ نفر کارکنان پایور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مناطق شمالی و جنوبی کشور گفت: نفرات برتر این رقابت به‌عنوان انتخاب تیم ملی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپس تیم نیروهای مسلح به مسابقات سیزم اسپانیا در مهر ماه امسال اعزام می‌شود.

امیر دریادار دوم نصیری اضافه کرد: مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوشهر به مسافت ۵ کیلومتر در ساحل خلیج‌فارس بوشهر برگزار شده است.

وی بیان کرد: در این رقابت‌ها ۶ تن از نفرات برتر برای شرکت در رقابت‌های سیزم اسپانیا انتخاب می‌شوند و قبل از اعزام در یک اردوی یک ماهه در بوشهر شرکت می‌کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چمخاله؛ در مسیر قطب گردشگری دریایی کشور

چ تیر 7 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر چمخاله با توجه به زیرساخت های موجود می تواند قطب گردشگری دریایی کشور شود. به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید علی نازی در حاشیه بازدید از بندر گردشگری و مسافری دریایی چمخاله […]

همچنین بخوانید: