آغاز عملیات اجرایی زیرساخت بندر بونجی شهرستان جاسک/ فراهم شدن امکان پهلوگیری تانکرهای نفتی در کوه مبارک

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی در خصوص آخرین وضعیت تجهیز بندر بونجی شهرستان جاسک افزود: عملیات اجرایی زیرساخت موقت بندر بونجی آغاز شده و در این مرحله جانمایی و موقعیت قرارگیری ساختمان اداری، نصب دکل‌های و تاسیساتی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. 

وی ادامه داد: نقشه‌برداری فضای کل بندر و انجام آزمایش‌های مقاومت بستر، برای ساخت محل اسکان اداری در مرحله بررسی است. 

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: در حال حاضر تجهیزات مخابراتی،کانکس‌ها نیز در مرحله انجام مناقصات و خریداری است. 

محمدحسینی تختی خاطرنشان کرد: با تکمیل این طرح نزدیک‌ترین مسیر برای پشتیبانی و پهلوگیری تانکرهای نفتی در منطقه کوه مبارک جاسک ایجاد خواهد شد. 

به گفته وی؛ طراحی انجام شده برای بندرگاه بنجی بر اساس تدقیق مطالعات یکپارچه مناطق ساحلی استان هرمزگان ICZM با دقت نظر به مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی و رویکرد توسعه پایدار انجام گرفته است. 

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: توجه به موازین محیط زیست همراه با توسعه اقتصادی براساس نقش راه ترسیم شده در مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی مورد توجه است. 

لازم به ذکر است؛ بونجی منطقه‌ای در غرب شهرستان بندر جاسک است و تا مرکز شهرستان ۷۵ کیلومتر فاصله دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرپرست یگان حفاظت بنادر استان سیستان و بلوچستان معرفی شد

د تیر 19 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، در آیین معارفه سرپرست یگان حفاظت بنادر استان سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر ودریانوردی استان، جمعی از معاونین و روسای ادارات و پرسنل یگان حفاظت برگزار شد، حافظ دوم پرویز […]
سرپرست یگان حفاظت بنادر استان سیستان و بلوچستان معرفی شد

همچنین بخوانید: