تاکید بر فعالیت بنادر تابعه خوزستان با محوریت کمک به رونق تجاری کسب و کارهای محلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، ابوطالب گرایلو در نشست های جداگانه با فرماندار و امام جمعه شهرستان هندیجان اظهارکرد: بندر سجافی از جمله بنادر تابعه استان خوزستان با هدف رونق تجارت محلی منطقه هندیجان همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی از توسعه سرمایه گذاری ها در بنادر تابعه حمایت می کند افزود: در صورت ظرفیت سازی های لازم، امکان انجام سرمایه گذاری های بخش خصوصی در بندر سجافی نیز فراهم خواهد شد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان اضافه کرد: اراضی پشتیبانی بندر سجافی نیز ظرفیت مطلوبی برای فعالیت های اقتصادی است که قطعا باید مورد مطالعه و بررسی بیشتری قرار گیرد.

گرایلو در خصوص توسعه اسکله موجود بندر سجافی گفت: در قالب طرح توجیهی، موضوع توسعه اسکله این بندر ابتدا باید از نظر مهندسی مورد بررسی و مطالعه کارشناسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های دارای توجیه اقتصادی در مجموعه بنادر استان همواره مورد توجه هستند تا از این طریق علاوه بر اشتغالزایی به رونق کسب و کارهای منطقه کمک شود.

وی حفظ و تداوم کارکرد بنادر تابعه را در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی از وظایف بنادر تابعه دانست و گفت: موضوع بهره گیری از توان بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای ایجاد زیرساخت های بندری بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیر‌د.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در بندر انزلی

ش تیر 31 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه وی افزود: روغن خوراکی دو کشتی از طریق خطوط لوله به مخازن روغن منتقل شد و یک کشتی نیز به صورت حمل یکسره مورد تخلیه و انتقال انجام گرفت. معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به […]
پهلوگیری و تخلیه همزمان سه کشتی حامل روغن خام خوراکی در بندر انزلی

همچنین بخوانید: