موشک «ابومهدی» قدرت بازدارندگی و دفاعی ما را در عمق، تکمیل می‌کند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حمزه‌علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین الحاق موشک کروز دریایی «ابومهدی» وزارت دفاع به نیروهای دریایی ارتش و سپاه اظهار کرد: اضافه‌شدن این موشک به سبد موشک‌های نیروی دریایی ارتش قدرت بازدارندگی و دفاعی ما را در عمق، تکمیل می‌کند و با توجه به سواحلی و شناورهایی که در مکران در اختیار داریم، با استقرار و نصب این موشک روی شناورها، می‌توانیم از منافع جمهوری اسلامی در شمال اقیانوس هند و دریاهای آزاد حراست کنیم.

وی ادامه داد: این موشک پاسخگوی هرگونه تهدیدی در عمق دریاها، به ویژه در شمال اقیانوس هند است که محل مأموریت و مسئولیت نیروی دریایی ارتش محسوب می‌شود.

کاویانی افزود: با قابلیت‌های این موشک و سرجنگی پرقدرتی که دارد، می‌توانیم پاسخگوی هر تهدیدی که منافع ما را هدف قرار می‌دهد باشیم. امیدوارم بتوانیم قدرت بازدارندگی و زنجیره دفاعی خود را در کنار نیروی دریایی سپاه پاسداران از خلیج فارس، تنگه هرمز تا شمال اقیانوس هند و دریاهای آزاد و هرجا که منافع جمهوری اسلامی و ملت ایران است را تأمین کنیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری همایش ملی گردشگری دریایی با محوریت "احیای فرهنگ دریانوردی سنتی"

س مرداد 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار مانا از برگزاری همایش ملی گردشگری دریایی با محوریت احیای فرهنگ دریانوردی سنتی توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بهمن ماه به میزبانی قشم در بندر […]

همچنین بخوانید: