رویداد تخصصی راویان خلیج‌فارس در موزه ملی ایران برگزار می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان گفت: امروز رویداد تخصصی راویان خلیج‌فارس در موزه ملی ایران برگزار می‌شود.

رویداد تخصصی راویان خلیج‌فارس در موزه ملی ایران برگزار می‌شود

به گزارش مانا، محمد محسنی از برگزاری رویداد تخصصی راویان خلیج فارس در موزه ملی خبر داد و گفت: این رویداد در دو بخش شامل چهره خلیج‌فارس شناسی و فرهنگ و هنر خلیج‌فارس روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه  در محل موزه ملی ایران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه در بخش چهره خلیج‌فارس شناسی با تأکید بر معرفی سدید السلطنه  است، افزود: در این بخش مستند سدید السلطنه پدر مطالعات خلیج‌فارس شناسی اکران می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش دوم معرفی و بازشناسی فرهنگ و هنر خلیج‌فارس با تأکید بر ساز جهانی عود، اکران و نقد فیلم مستند روایت طرب‌انگیز طرب درباره ساز جهانی عود و انتقال تجربه هنر جهانی عود نوازی و عودسازی با حضور استاد محمد رفیع اشعری برگزار می‌شود.

محسنی تأکید کرد: در پایان رونمایی از کتاب شناخت نامه ساز عود ایرانی عود در این رویداد برگزار می‌شود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است

د اردیبهشت 17 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش مانا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) خطاب به مرکز توسعه حل اختلاف تاکید کرد که از فرصت دهه کرامت برای […]
وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است

همچنین بخوانید: