توقیف ۱۹ شناور صیادی در خوزستان در چهارمین مرحله طرح “ضابط”

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/خوزستان سرپرست یگان حفاظت منابع آبزی شیلات خوزستان گفت: تعداد ۱۹ فروند قایق فاقد هویت طی گشت دریایی نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان در چهارمین مرحله از اجرای طرح عملیاتی ضابط توقیف شد.

کامران شریفی در گفت و گو با مرین‌پرس با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان در راستای حفاظت از گونه‌های آبزیان و حفظ تنوع زیستی بیان کرد: در چهارمین مرحله از اجرای طرح عملیاتی ضابط در سال جاری، دو پایگاه حفاظت منابع آبزی سجافی و ماهشهر طی گشت مشترک دریایی موفق به توقیف تعداد ۱۹ فروند قایق فاقد هویت و دستگیری ۱۱۰ نفر به اتهام صید غیر مجاز آبزیان دریایی و نیز عزیمت به دریا بدون اخذ مجوز صید شدند.

وی عنوان کرد: در جریان بازرسی از شناورها تعداد ۱۴۲ عدد لنگر، ۸۱ طاقه تور گوشگیر و مقدار ۴۳۰ کیلوگرم انواع آبزیان کشف و ضبط شد.

شریفی با بیان اینکه صید غیر مجاز با استفاده از روش‌ها و شیوه‌های غیراستاندارد و مخرب صورت می‌گیرد، یادآور شد: پرونده تخلفات صیادی برای متهمان تشکیل شد و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نا‌امنی در دریای سیاه آتش زیر خاکستر‌ی برای تشدید مجدد بحران مواد غذایی و انرژی

چ مرداد 18 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه اختصاصی مانا – در پی بی‌توجهی روسیه  به کریدور امن صدور غلات و لغو قرارداد مربوط به آن، اوکراین آب‌های اطراف بنادر دریای سیاه را تا اطلاع ثانوی منطقه جنگی اعلام کرده و روسیه  نیز در این منطقه پای‌بند مقررات اعلام شده از سوی سازمان‌های بین‌المللی در […]

همچنین بخوانید: