تعیین تکلیف ۸۵ درصد کالاهای رسوبی استان بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: این استان با تعیین تکلیف ۸۵ درصد کالاهای رسوبی در جایگاه ممتازی در کشور قرار گرفته است.

به گزارش سی نیوز به نقل از  ایرنا، محمد شکیبی نسب در جمع خبرنگاران افزود: تعیین تکلیف و خروج کالاهای رسوبی به عنوان یکی از مولفه های مهم در ارزیابی عملکرد بنادر است که استان بوشهر توانسته با ثبت رکورد بالای ۸۵ درصدی در تعیین تکلیف و خروج کالاهای رسوبی در این شاخص به عنوان استان پیشتاز لقب بگیرد.

وی افزود: ثبت چنین رکوردی بدون تردید ارمغان آور آزادسازی ظرفیت های انبار کالا و در نهایت اعتماد بیش از پیش صاحبان کالا برای واردات کالا از بنادر استان بوشهر است که باید این موفقیت را حاصل همراهی شایسته و ارزشمند مدیران ذیربط در استان بدانییم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اهمیت تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در تامین نیازهای کشور و بویژه مواد اولیه موردنیاز خط تولید، اداره کل بنادر بوشهر همواره نگاهی مثبت و استراتژیک به این مقوله دارد.

شکیبی نسب گفت: امید است در سایه این عملکرد مثبت و همچنین ساز و کارهای حمایتی تدارک دیده برای صاحبان کالا، بنادر بوشهر بتواند افزایش عملکرد ۱۱ درصدی تخلیه و بارگیری چهار ماهه امسال را با ضرب آهنگ بیشتری تداوم ببخشند.

وی ادامه داد: به پاس عملکرد قابل توجه بنادر بوشهر، گناوه، کنگان و دیر در تعیین تکلیف کالاهای رسوبی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با صدور لوح تقدیرهایی جداگانه از رئیس کل دادگستری، مدیرکل تعزیزات حکومتی، مدیرکل بازرسی، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر، دادستان و معاون دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر به عنوان مدیران موثر و همراه در سرعت بخشی به ترخیص کالاهای رسوبی قدردانی کرد

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع:https://www.irna.ir/news/85200722

لینک کوتاه: https://seanews.ir/50682

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ترافیک حمل غلات بین قزاقستان و ایران از طریق دریای خزر

پ مرداد 26 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مانا، وزارت تجارت قزاقستان می‌گوید که در طول سال ۲۰۲۳میلادی، ظرفیت برای حمل گندم بین دو کشور به ۲۵۰ هزار تن افزایش خواهد یافت و این میزان تا پایان سال ۲۰۲۵ میلادی به یک میلیون تن می‌رسد.در سال ۲۰۲۲میلادی، تجارت بین قزاقستان و ایران […]

همچنین بخوانید: