دومین رویداد فناوری و کارآفرینی دریایی MTS برگزار می گردد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

دومین رویداد فناوری و کارآفرینی(MTS)، با حضور مدیران و شرکت های دریایی توسط آکادمی دریایی سیراف و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
به گزارش سی نیوز به نقل از  پایگاه خبری گفتمان دریا، دومین رویداد فناوری و کارآفرینی دریایی(MTS)، توسط آکادمی دریایی سیراف و همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با محوریت بنادر هوشمند، فناوری های نوین در رویکردهای دریایی، اقتصاد دیجیتال در صنعت دریایی و دریانوردی، رویکرد های نوین فناوری و هوشمندسازی در صنعت کشتیرانی برگزار می شود.

در پی اثر بخش بودن اولین رویداد فناوری و کارآفرینی صنایع دریایی در سال 1400، دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور و سازمان بنادر و دریانوردی از حامیان اصلی این رویداد می باشند.

بر اساس این گزارش، بخش های مهم رویداد فناوری و کارآفرینی دریایی(MTS) شامل: سخنرانی، کارگاه فناوری، نمایشگاه تخصصی، کلوپ مدیران دریایی، نشست رو در رو صاحبان صنایع و شرکت های فناور و معرفی استارت آپ ها می باشد.

تسهیم دانش و تجربیات متخصصان و علاقه مندان به صنعت دریایی و دریانوردی در سطح بین المللی، ایجاد ارتباط مستقیم شرکت های فناور با صاحبان صنایع دریایی و دریانوردی، معرفی توانمندی های داخلی و خارجی و ایجاد انگیزه در ایده پردازان و مهندسان جوان به عنوان دیگر اهداف این رویداد در کنار معرفی فناوری های نوین صنایع دریایی و دریانوردی به جامعه دریایی کشور عنوان شده است.

شایان ذکر است، رویداد فناوری و کارآفرینی دریایی مورخ 5 و 6 شهریور ماه 1402 به مدت دو روز در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.goftemandarya.com/1890

لینک کوتاه: https://seanews.ir/50767

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ایزوایکو – ایزوایکو

ی مرداد 29 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمرگان و رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ استان به همراه مدیر کل دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان و سایر مدیران دانشگاه با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ضمن بازدید از روند پیشرفت پروژه ساخت اولین […]

همچنین بخوانید: