برگزاری رویداد تبادل فناوری در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی / دریای هوشمند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سی‌ونهمین رویداد تبادل فناوری در حوزه شناسایی شرکت‌های توانمند در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی با عنوان «دریای هوشمند» روز پنجم شهریور ماه سال جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش مارین نیوز، در این رویداد واحدهای صنعتی فعال در صنایع دریایی، نیازهای فناورانه خود را ارائه و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز توانمندی‌های خود برای رفع این نیازها را اعلام خواهند کرد.

همچنین در حاشیه رویداد «دریای هوشمند» نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه‌های هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات، برق و الکترونیک و … در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود و این شرکت‌ها به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند. 

این رویداد پنجم شهریور ماه 1402 از ساعت 9 صبح آغاز و تا 16 عصر ادامه خواهد داشت.

محورهای برگزاری این رویداد شامل کنترل و مانیتورینگ، ناوبری، مخابرات و جنگال و همچنین شبیه‌سازها و سامانه‌های نرم‌افزاری خواهد بود. 

شرکت‌های دانش‌بنیان برای ثبت‌نام در این رویداد می توانند به لینک https://evnd.co/cnl0R مراجعه نمایند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 66539734 و 66535779 -021  (بومرنگ) تماس بگیرند.

یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه توسعه بازار این شرکت‌ها، برگزاری رویدادهای تبادل فناوری است. هدف از برگزاری این رویدادها، به‌هم‌رسانی طرف عرضه به طرف تقاضای فناوری است.

تاکنون در سلسله رویدادهای تبادل فناوری که از سوی صندوق نوآوی برگزار شده است، بیش از 2100 نیاز فناورانه دستگاه‌های اجرایی و صنایع بزرگ به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده و 192 صنعت بزرگ کشور از حوزه فولاد تا خودرو در این رویدادها مشارکت کرده‌اند و در مجموع بیش از 700 میلیارد تومان قرارداد میان شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای مختلف با حمایت صندوق نوآوری امضا شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تغییر نگرش کشور‌های عربی به حفاظت محیط زیست دریایی خلیج فارس

د مرداد 30 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه دکتر مهدی بلوکی در گفتگو با خبرنگار مانا در خصوص نقش کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس در حفاظت از مرجان‌های منطقه گفت: دوره‌های تخصصی آموزشی به صورت منطقه‌ای برای جامعه محلی برگزار شده که نقش مهمی در فرهنگ سازی آن‌ها در راستای حفاظت از زیستگاه‌های خلیج […]

همچنین بخوانید: