ارتقا سطح ایمنی بنادر شرق هرمزگان با انجام مانورهای دوره‌ای/ طرح ارزیابی ریسک حریق در فضاهای بسته در فاز مطالعاتی قرار دارد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی افزود: با توجه به ارائه طرح پیشگیری و آمادگی مقابله با حوادث و نیز ارتقا سطح ایمنی بنادر در مجموع هشت مانور برای سال جاری برنامه‌ریزی شده که طرح مدیریت و ارزیابی ریسک حریق در فضاهای بسته در بندر شهید باهنر و بنادر تابعه در فاز مطالعاتی قرار دارد. 

 

وی ادامه داد: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین مانند سامانه‌های اعلام و اطفا حریق و اجرای دقیق دستورالعمل‌های ایمنی و عملیاتی در کاهش آمار سوانح و نیز افزایش سطح توان کارکنان آتش نشانی نقش مهمی دارد. 

 

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، بازدیدهای دوره‌ای از بنادر تابعه،آموزش کارکنان به صورت متمرکز و منطقه‌ای را از مهم‌ترین عوامل در اجرای یک برنامه تدوین شده و مشتمل بر رعایت اصول دقیق بین المللی عنوان کرد.   

 

محمدحسینی تختی با بیان اینکه تبادل و تعامل اطلاعات به‌روز و دقیق بین کارکنان می‌تواند تا حد قابل ملاحظه‌ای از بروز حوادث پیشگیری کند، برگزاری حداقل 2 کارگاه روانشناختی و سنجش کارکنان را از دیگر اقدامات در زمینه اجرای مدون برنامه‌های حوزه مدیریت بحران در سال جاری عنوان کرد.  

 

به گفته وی؛ متد frame جامع‌ترین، شفاف‌ترین و عملی‌ترین روش محاسباتی برای ارزیابی ریسک حریق در  فضا‌های بسته است که مطالعات آن در راستای افزایش سطح ایمنی و حفاظتی در مرحله اجرا قرار دارد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشکیل ستاد اجرایی اربعین حسینی در اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان

س مرداد 31 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، ابوطالب گرایلو با اشاره به واقع شدن مجتمع بندری امام خمینی(ره) در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی و لزوم انسجام بخشیدن به خدمات ارائه شده به آنان گفت:  با تشکیل ستاد اجرایی اربعین حسینی در این اداره کل در آستانه […]
تشکیل ستاد اجرایی اربعین حسینی در اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان

همچنین بخوانید: