پهلودهی کشتی پهن‌پیکر حامل 66 هزارتن روغن در بندر شهید رجایی/ تخلیه 796 هزار تن کالای اساسی از ابتدای سال جاری تاکنون

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس‌نژاد با اشاره به پهلودهی کشتی پهن‌پیکر حامل 66 هزارتنی روغن خوراکی در بندر شهید رجایی افزود: از این میزان تا کنون 21 هزار تن از محموله این کشتی تخلیه شده و 45 هزار تن دیگر درحال انتقال به مخازن است .

وی با بیان اینکه تخلیه روغن‌های این کشتی تا 2 هفته آینده به اتمام می‌رسد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون این دومین فروند کشتی حامل روغن  است که در بندر شهید رجایی پهلو دهی می شود . 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به وجود سه پایانه نگه‌داری روغن نباتی در بندر شهید رجایی، مجموع ظرفیت این پایانه‌ها را 258 هزار تن و تعداد مخازن نگهداری روغن نباتی در این بندر را 94 مخزن اعلام کرد. 

عباس‌نژاد در بخش دیگری به تخلیه و بارگیری بیش از 39 میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر هرمزگان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 24 میلیون تن کالای غیرنفتی با 6 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بنادر استان جابه‌جا شده است. 

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، تخلیه و بارگیری بیش از 15 میلیون تن کالای نفتی و بیش از 860هزار TEU کالای کانتینری را بخش دیگری از عملکرد بنادر هرمزگان از ابتدای سال جاری تاکنون اعلام کرد. 

به گفته وی؛ در این مدت بیش از 796 هزار تن کالای اساسی شامل ذرت، شکر، گندم  کود شیمیایی وروغن در بندر شهید رجایی تخلیه شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وعده؛ وفا/ روایتی از عملکرد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم/ از ثبت رکورد‌های تاریخی حمل بار تا راه‌اندازی خطوط منظم به ونزوئلا و آفریقا/ کریدور شمال- جنوب، پروژه‌ای که بعد از سال‌ها راه‌اندازی شد

چ شهریور 8 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مدرس خیابانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت، به تشریح عملکرد این شرکت معظم در یکسال اخیر پرداخت و گفت: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ظرف دو سال گذشته توانسته علاوه بر ثبت رکورد‌های تاریخی حمل […]

همچنین بخوانید: