سرمایه گذاری در نگین تسهیل شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرمایه گذاری در نگین تسهیل شد




تین نیوز


محمد شکیبی نسب در نشست شورای اداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تبریک فرارسیدن عید قربان اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و ترسیم چشم اندازی روشن برای مجتمع بندری نگین تلاش می شود این مجتمع بندری در آینده نه چندان دور به کانون سرمایه گذاری در نوار ساحلی خلیج فارس تبدیل شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شکیبی نسب بیان کرد: در این راستا ساز و کار ویژه برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران توانمند داخلی و خارجی پیش بینی شده تا سرمایه گذاران بتوانند بدون کمترین دغدغه نسبت به فعالیت در مجتمع بندری نگین اقدام کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در چند روز گذشته نیز سرمایه گذارانی از قطر با حضور در استان ظرفیت های بنادر دیر و بوشهر را مورد ارزیابی قرار دادند که ظرفیت های توسعه این بنادر به نحو مطلوبی برای آنان تشریح شد.

شکیبی نسب در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: در حوزه عمرانی اجرا بدون تاخیر پروژه های بنادر استان بوشهر با جدیت دنبال می شود تا ساحل نشینان هم استانی هر چه زودتر از مزیت های این پروژه ها برخوردار شوند.

وی افزود: در بحث آتش سوزی نیز با توجه به فرارسیدن ایام تابستان اقدام های پیشگیرانه مورد توجه جدی قرار گرفته و همچنین در تجهیز ناوگان آتش نشانی بنادر در خشکی و دریا تلاش های بسیار خوبی انجام شده است.

شکیبی نسب عنوان کرد: در ارتباط با اجرای دستورالعمل مدیریت ترافیک بندری نیز به تناسب اهمیت موضوع و سر و کار داشتن با جان افراد، مسائل مرتبط با این دستورالعمل در کمیته ترافیک بنادر استان با اولویت دنبال می شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرمایه گذاری قطر در ساخت اسکله کانتینری بندر دیر

پ تیر 8 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه سرمایه گذاری قطر در ساخت اسکله کانتینری بندر دیر میلاد پاشازاده کد خبر : 1780 ۱۴۰۲/۰۴/۰۸ فرماندار شهرستان دیر استان بوشهر گفت: برای رفت و آمد کشتی های بزرگ تجاری، سرمایه‌گذاران قطری در این شهرستان یک اسکله کانتینری می‌سازند. منبع

همچنین بخوانید: