توسعه ترانزیت و افزایش ظرفیت‌های استاندارد با احداث ۴۰ هزارتن مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی در بندر امام ​(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان عملیات احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی به ظرفیت 40 هزار متر مکعب با مشارکت بخش خصوصی با مبلغ سرمایه‌گذاری 2460 میلیارد ریال را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، ابوطالب گرایلو با اشاره به ظرفیت‌سازی40 هزارمترمکعبی برای نگهداری فرآورده‌های نفتی در این مجتمع بزرگ بندری گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی  در مساحتی بالغ بر  18 هزار متر مربع عملیات ساخت 13 مخزن جدید نگهداری فرآورده‌های نفتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با ظرفیت درجای40 هزار متر مکعب کار خود را در مراحل آغازین عملیات اجرایی قرار داد که سالیانه 500 هزار متر مکعب به ظرفیت نگهداری فرآورده‌های نفتی این مجتمع بندری خواهد افزود.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان افزایش ظرفیت نگهداری انواع فرآورده‌های نفتی در جهت توسعه ترانزیت و تکمیل ظرفیت‌های استاندارد را به منظور افزایش فعالیت‌های پایانه بزرگ نفتی بندر امام خمینی(ره) از مزیت‌های این پروژه عنوان کرد.

 پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایزوایکو گره گشای صنعت

ی شهریور 19 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه حسین روحی؛ بازار: دو نگاه متفاوت در عین اشتراک نسبت به اصل موضوع در بین کارشناسان صنعت دریایی وجود دارد. اشتراک نظر از این جهت که صنعت دریایی، صنعتی استراتژیک و مادر محسوب می ‌شود. افتراق نظر در چگونگی حمایت از صنایع دریایی به ویژه کشتی […]

همچنین بخوانید: