جنگی که فعلیت دارد جنگ فرهنگی است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین صنعت پور امیری ظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رؤسای عقیدتی سیاسی فرماندهی کارخانجات نداجا بیان داشت: جنگی که فعلیت دارد، جنگ فرهنگی است و در این شرایط همه باید احساس مسوولیت نماییم و سرباز فرهنگی باشیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب قرآنی است و امام راحل ره با الهام گرفتن از عاشورا، انقلاب اسلامی را رقم زده است. همه ما در هر مسولیت و جایگاهی باید سرباز نظام باشیم و به قصد قربت، با کار و تلاش جهادی برای اصلاح امور قیام کنیم.

حجتالاسلام صنعت پور امیری اظهارداشت: دشمن با ستایش دروغین گذشته و سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی به دنبال تحریف است؛ در گذشته بسیاری از شهرهای ما در محرومیت بوده اند؛ روستاها، فراموش شده بوده اند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی از دولت به جهت تلاش هایش تمجید کرده است، اظهارداشت: ما با تلاش جهادی و تحرک دولت انقلابی، به آینده امیدوار تریم. در شرایط فعلی، هم آن میز شکسته و هم سخنی از آن گزینه ها نیست؛ اما جنگی که فعلیت دارد، جنگ فرهنگی است و همه ما برای دفاع مسؤولیت داریم.

وی افزود:در این مدت کوتاه استقلال عقیدتی سیاسی فرماندهی کارخانجات نداجا، تغییرات محسوس و مناسبی صورت گرفته که امیدوارم با حمایت فرمانده کارخانجات و همه عزیزان، کارهای فرهنگی رونق بیشتری بگیرد.

شایان ذکر است که در این جلسه از زحمات حجت الاسلام قلیان، تجلیل و حجت الاسلام خوش‌فکر به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کارخانجات نداجا منصوب شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گردآوری مجموعه نقدها و پرسش های یک کنشگر دریایی طی ۸ سال زندگی در ایران

ی شهریور 19 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه رضا محمد علی بیگی کارشناس صنعت دریایی ثمره هشت سال مطالعه، پژوهش و کنشگری خود را در حوزه صنعت حمل و نقل دریایی ایران گردآوری کرد. منبع

همچنین بخوانید: