متخلفان صیادی دزفول ملزم به بازسازی ذخایر آبزیان شدند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/خوزستان رییس اداره شیلات دزفول گفت: در یک اقدام ارزشمند محیط زیستی توسط محاکم قضایی دزفول متخلفان صیادی شهرستان ملزم به تامین هزینه‌های رهاسازی بچه ماهی در منابع آبی شهرستان و کمک به بازسازی ذخایر ماهیان بومی شدند.

بهروز قوامی فر در گفت‌وگو با مرین‌پرس از رهاسازی ۲۵۰ هزار قطعه بچه ماهی بومی در رودخانه دز و نهر سنتی شهر صفی آباد خبرداد و اظهار کرد: این عملیات با حضور نماینده فرمانداری دزفول، شهرداری و شورای شهر شهرستان دزفول و صفی آباد و مردم منطقه صورت گرفت و رهاسازی بچه ماهی در منابع آبی اقدامی موثر در جهت حفاظت و بازسازی ذخایر آبزیان به شمار می‌رود.

وی افزود: در یک اقدام ارزشمند محیط زیستی توسط  محاکم قضایی دزفول متخلفین صیادی شهرستان ملزم به تامین هزینه‌های رهاسازی بچه ماهی در منابع آبی شهرستان و کمک به بازسازی ذخایر ماهیان بومی شدند.

قوامی فر عنوان کرد: شهرستان دزفول به لحاظ جاذبه‌های گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است و در فصول مختلف سال صید توسط صیادان منطقه به وسیله تور و رشته قلاب در رودخانه دز و دریاچه پشت سد انجام می‌شود که علاوه بر جنبه اقتصادی موجب رونق ماهیگیری تفریحی و افزایش تولید می‌شود.  

انتهای پیام

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سبد سفارش ساخت کشتی‌سازی‌های آستاراخان تکمیل شد

پ شهریور 30 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از مانا،  ایلیا ولینسکی، وزیر صنعت و تجارت آستاراخان گفت: «با افزایش فعالیت کارخانه‌های کشتی‌سازی در حال حاضر ۱۱ کشتی با ظرفیت‌های مختلف در این کارخانه‌ها در دست ساخت است که سه فروند از آنها تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی تحویل […]

همچنین بخوانید: