محدودیت و مرزی برای فعالیت نیروی دریایی در آب‌ها وجود ندارد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



امیر دریادار بابک بلوچ، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:


امیر دریادار بابک بلوچ، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با درود بر شهدای بنادر و نیروی دریایی ارتش که با اهدای جان خود راه بنادر تجاری را برای چرخش کالا بازگشادند، تاکید کرد: برای حفظ منافع و دفاع از آب‌ها و مرز‌های دریایی کشور، داشتن یک نیروی دریایی مقتدر و کارآمد ضروری است و نیروی دریایی ارتش همواره در خط مقدم دفاع از منافع و منابع کشور قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، امیر دریادار بلوچ در مراسم روز جهانی دریانوردی با اشاره به ماموریت ناوگروه ۸۶ به عنوان مهم‌ترین عملیات نیروی دریایی ارتش در سال گذشته، اظهار داشت: ناوگروه ۸۶ برای ملت ایران ثابت کرد که محدودیت و مرزی در آب ها برای فعالیت نیروی دریایی وجود ندارد و تمامی دریاها، اقیانوس ها و آبهای آزاد کره زمین تحت سیطره دریانوردان میهن اسلامی است.

 

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: تجربه نشان داده که همواره علوم دریایی و علوم دریانوردی در کنار هم قرار دارند، بنابراین حرکت دادن ناوگروه ۸۶ در دور کره زمین و انجام دقیق و نوفقیت آمیز این ماموریت نشان دهنده این است که این کار تکنیکی به صورت علمی صورت گرفته است.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تا سال 2023، تولید جهانی میگو بیش از حد خواهد بود. صنعت جهانی میگو در زمان حساسی قرار دارد

س مهر 4 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه از سال 2010، دو صادرکننده بزرگ میگوی پا سفید در جهان، اکوادور و هند، حاشیه سود معقولی را داشتند و در عین حال طی دوره حدودا ده ساله با حفظ حاشیه سود، به سرعت در حال گسترش پرورش تجاری میگوی این نوع میگو هستند. با این […]

همچنین بخوانید: