آغاز عملیات ترخیص ماشین آلات سنگین مواد معدنی از بندر شهید باهنر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس‌نژاد افزود: این تعداد دستگاه دام تراک پس از طی کردن مراحل قانونی آماده ترخیص از بندر شهید باهنر می باشد که تا کنون ۳ دستگاه پس از مهیا شدن شرایط انتقال از بندر خارج و در اختیار اداره کل اموال تملیکی استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به دلیل طولانی شدن مدت زمان نگهداری این ماشین‌آلات، اقداماتی از جمله تعمیرات، روغن کاری، تعویض باتری و در اختیار گذاشتن راننده مخصوص این دستگاه‌ها و هماهنگی برای انتقال آنها  توسط تعمیرکاران شاغل دربندر شهید باهنردر حال انجام و تاکنون ماشین آلاتی که امکان جابجایی آنها مهیا شده از بندر خارج شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همچنین براساس دستور معاون اول رییس جمهور با تشکیل کارگروهایی متشکل از دستگاه‌های ذیربط مراحل تحویل 43 دستگاه اتوبوس که از خرداد 1400 در بندر شهید باهنر نگهداری و در لیست کالاهای رسوبی قرار گرفته است، به اموال تملیکی استان در حال انجام است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جذب ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش‌ خصوصی/ افزایش صادرات غیرنفتی و توسعه ترانزیت کالا

پ مهر 6 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسین شهدادی معاون امور بندری و اقتصادی بنادر استان با تشریح عملکرد عملیات تخلیه و بارگیری، فعالیتهای اقتصادی و توسعه بازار بندر چابهار در شش ماهه اول سال جاری؛ از رشد ۱۳۰ درصدی عملیات کانتینری در بندر چابهار، افزایش ۸ […]
جذب ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش‌ خصوصی/ افزایش صادرات غیرنفتی و توسعه ترانزیت کالا

همچنین بخوانید: