طرح‌های توسعه جامع بنادر استان بوشهر مورد بازنگری قرار می‌گیرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمد شکیبی‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نشست بررسی طرح های جامع بنادر استان با حضور آبایی مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیر اجرایی لجستیک و طرح‌های جامع بنادر اظهار کرد: اجرای طرح های جامع به عنوان نیاز اصلی توسعه در اولویت ‌های راهبردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار دارد.

 

وی بیان کرد: در همین راستا با پیگیری‌‌های انجام شده در دهه فجر سال گذشته طرح توسعه جامع بندر گناوه به عنوان یکی از طرح های شاخص سازمان بنادر و دریانوردی با 16 هزار میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده است.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در ارتباط با بندر تجاری بوشهر نیز با توجه به طراحی های از پیش تعیین شده تلاش می‎شود این طرح ها متناسب با تقاضا و نیاز جامعه هدف مورد بازنگری قرار گیرد.

 

شکیبی‌نسب همچنین با قدردانی از حمایت‌های ویژه اعضای هیات عامل سازمان از جمله معاونت بندری و اقتصادی مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیر اجرایی لجستیک و طرح‌های جامع از بنادر استان بوشهر اظهار کرد: حضور کارشناسان خبره سازمان، رئوسای بنادر تابعه و همچنین مدیران مرتبط با طرح جامع اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر فرصتی مغتنم برای بروزرسانی مطلوب طرح های جامع بنادر استان است که برنامه‌ریزی شده از این ظرفیت نهایت استفاده انجام شود.

 

وی افزود: میزان تخلیه و بارگیری بنادر استان بوشهر در نیمه نخست امسال با عبور از 32 میلیون تن نشان می دهد که به فراخور این جایگاه استراتژیک در اقتصاد کشور باید نگاه ویژه‌ای به این بنادر معطوف شود.

 

شکیبی نسب خاطرنشان کرد: با نگاه راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی هم اکنون پروژه‎های متعددی از جنوب تا شمال استان بوشهر در دست احداث است.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام حمایت قاطع کارکنان جامعه بندری امام خمینی(ره) از جبهه…

س مهر 18 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با مشارکت در اجتماع مردم ولایتمدار شهر بندر امام خمینی(ره) حمایت قاطع خود را از اقدمات جبهه مقاومت در جریان عملیات طوفان اقصی اعلام کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، در جریان برگزاری اجتماع مردم ولایتمدار شهر بندر […]

همچنین بخوانید: