انتخاب شناور نفتکش 113 هزار تنی افراماکس به عنوان سازه برتر فولادی سال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با پیشنهاد انجمن مهندسی دریایی ایران، شناور نفتکش افراماکس ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در دوازدهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد به عنوان طرح منتخب سازه و فولاد سال انتخاب شد.

به گزارش مارین نیوز، دوازدهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس ملی نوردکاران فولادی توسط انجمن سازه های فولادی ایران در روزهای ۲۰ الی ۲۲ آذرماه سال ۱۴۰۲ در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار گردید و شناور نفتکش افراماکس که توسط شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) برای ونزوئلا ساخته شده است به عنوان طرح منتخب سازه و فولاد سال انتخاب شد و لوح و تندیس ویژه طرح های منتخب سازه و فولاد سال به دکتر منوچهر علیپور مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا اهدا گردید. 

دکتر منوچهر علیپور مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در این رویداد از کلیه محققان، اساتید، دانشجویان، مهندسان و علاقمندان به سازه های فولادی دعوت کرد تا از شرکت صدرا بازدید نمایند و روند ساخت کشتی و سازه های دریایی را از نزدیک ببینند. 

انجمن مهندسی دریایی ایران ضمن همکاری در این رویداد بزرگ و علمی طرح پروژه نفتکش افراماکس را در این کنفرانس پیشنهاد داد که با نظر هیأت داوران به عنوان طرح منتخب سازه و فولاد سال معرفی گردید. در این کنفرانس برای اولین بار بود که سازه ای دریایی در بخش سازه های غیر ساختمانی و خاص معرفی میگردید و استقبال خوبی از این طرح شد. ماکت نفتکش 113 هزار تنی افراماکس در این همایش مورد تحسین همگان قرار گرفت. 

دکتر سیامک ایپکچی رئیس انجمن سازه های فولادی ایران ضمن تشکر از حضور انجمن مهندسی دریایی ایران در این رویداد ابراز امیدواری کرد که بتوان از مجموعه های دریایی با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران بازدید کرد و تعاملات مشترک توام، همراه با تفاهمنامه های همکاری برای حضور پررنگ تر در همایش سال آینده داشته باشیم. 

دوازدهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس ملی نوردکاران فولادی به منظور گسترش و پیشبرد و ارتقای علم و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه های مربوط به سازه‌های فولادی ایران برگزار گردید. این کنفرانس در بخش های مختلف شامل ارائه مقالات علمی، سخنرانی های کلیدی با حضور اساتید برجسته، انتخاب طرح های برتر سازه های فولادی سال کشور، انتخاب پایان نامه برتر سال کشور در زمینه سازه های فولادی و مسابقات دانشجویی ساخت پل فولادی با حضور جمعی از اساتید و نخبگان داخلی و خارجی دانش و صنعت فولاد و سازه های فولادی در بخش های مختلف، برگزار شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی فرصت های سرمایه گذاری بنادر و دریانوردی در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

پ آذر 23 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل دریایی در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور فعال خواهند داشت. منبع

همچنین بخوانید: