تکمیل مجتمع بندری نگین بوشهر منشاءتحول اقتصادی و تجارت دریایی در منطقه خواهد شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب در دیدار با مدیرعامل جدید شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با تاکید بر رویکرد توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین که با دریافت مجوز زیست محیطی و استقرار زیرساخت های مهم از جمله جاده دسترسی و برق فراهم شده است، گفت: انتظار می رود این شرکت با حضور فعال تر از گذشته، در ارتقاء تجهیزات کنونی و آوردن تجهیزات جدید به مجتمع بندری نگین اهتمام دوچندان داشته باشد .

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: به فراخور افزایش میل و رغبت سرمایه گذاران برای حضور در مجتمع بندری نگین، باید با استقرار تجهیزات موردنیاز پاسخی شایسته به سرمایه گذراران این مجتمع بندری داده شود.

بنا بر این گزارش، سعید جعفری مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا نیز در این نشست با اشاره به اینکه تمامی اعضای هیات مدیره این شرکت نگاه ویژه و مثبتی به بندر بوشهر دارند که این نوع نگاه نویدبخش توسعه بیش از پیش خدمات شرکت در این بندر تاریخی است، ابراز امیدواری کرد این شرکت در تعامل با اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر، در پویایی و بالندگی روزافزون این بندر بتواند بطور جدی ایفای نقش نماید.

 گفتنی است؛ طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین به مساحت ۵۱۰ هکتار پیش بینی شده که در این محدوده پروژه‌های مختلفی از جمله پایانه کانتینری، پاینه چند منظوره، پایانه اختصاصی صادرات و ترانزیت و پایانه فله مایع طراحی شده است.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نصب بادبان‌های جدید برای صرفه جویی سوخت در کشتی‌های فله‌بر

چ مهر 26 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین الملل مانا، سایت marinelink اعلام کرد شرکت Berge Bulks مستقر در سنگاپور بادبان‌های جدید فولادی و کامپوزیت را به منظور کاهش مصرف سوخت و انتشار کربن تولید کرده که در مسیر‌هایی که باد مناسب وجود داشته باشد در صرفه جویی سوخت مؤثر […]

همچنین بخوانید: