انجام تعمیرات اساسی زیرآبی 11 فروند شناور در بنادر و دریانوردی خوزستان/ 23 تجهیز استراتژیک دریایی و بندری تحت تعمیرات اساسی و نیمه اساسی قرار گرفتند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمد نظری معاون فنی و نگهداری این اداره کل ضمن اعلام این خبر بیان داشت: انجام تعمیرات اساسی زیرآبی 11 فروند شناور به ارزش تقریبی 430 میلیارد ریال که موجب افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات، حفظ ایمنی و آماده بکاری تجهیزات استراتژیک دریایی می‌شود، از اهم این اقدامات است.

 

نظری بازسازی و نوسازی بوم و سامانه جک نگهدارنده بوم جرثقیل موبایل ساحلی 140 تنی به ارزش 95 میلیارد ریال را از جمله این اقدامات در حوزه تعمیر و نگهداری تجهیزات عنوان کرد که با بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی علیرغم محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه انجام شده است. 

 

وی همچنین از انجام تعمیرات اساسی و نیمه اساسی 23 تجهیز استراتژیک دریایی و بندری به ارزش تقریبی 170 میلیارد ریال خبر داد که تأثیر به سزایی در صیانت از سرمایه‌های سازمانی و پاسخگویی به نیازهای عملیاتی دارد.  

 

معاون فنی و نگهداری خاطرنشان کرد: با هدف حمایت از تولید داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان ضمن بهره‌گیری از توان شرکت‌های فعال در این حوزه  4 پروژه تعمیراتی در دو بخش تجهیزات مخابراتی و بندری انجام شد. 

 

نظری با اشاره به ضرورت ارتقاء توان عملیاتی مجتمع بندری امام خمینی(ره) به منظور انجام وظایف حاکمیتی، انجام تعمیرات بر روی تجهیزات استراتژیک دریایی و خشکی را در راستای ارتقاء سطح ایمنی تجهیزات و جلب رضایتمندی مشتریان برشمرد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تسریع در روند کسب مجوزهای بین المللی آزمایشگاه متالوژی در مجتمع بندری انزلی

چ مهر 26 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسین یونسی در این بازدید با تبریک فرارسیدن هفته استاندارد، اظهار داشت: وجود یک آزمایشگاه با مجوزهای جهانی در داخل بندر موجب رضایتمندی هر چه بیشتر صاحبان کالا و تجار می شود.   وی با بیان اینکه در […]
تسریع در روند کسب مجوزهای بین المللی آزمایشگاه متالوژی در مجتمع بندری انزلی

همچنین بخوانید: