برگزاری مانور اطفای حریق و خروج اضطراری در بنادر انزلی و آستارا

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل اظهار داشت: ماهیت ذاتی پدافندغیرعامل، تقلیل آسیب پذیری و کاهش خسارات و صدمات به ابنیه، تجهیزات، تاسیسات و نیروی انسانی در برابر تهدیدات و بلاهای غیرطبیعی در راستای حفظ سرمایه‌های ملی است.

 

 احمد غفارزاده افزود: با توجه به تلاش و همت همکاران بنادر در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شاهد کسب مقام نخست سازمان در سطح ملی بودیم و این موضوع نشانگر نگاه ویژه و اهمیت پدافند غیرعامل در بنادر است.

 

مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به برگزاری مانور اطفای حریق در بندر آستارا، خاطرنشان کرد: این مانور با حضور معاون اداره کل مدیریت بحران استان و مسئولین شهری این شهرستان در بندر آستارا برگزار شد.

 

غفارزاده ادامه داد: در این مانور نیروی دریایی، شهرداری، دریابانی، اورژانس و نیروی انتظامی حضور داشتند.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل مانوری دیگری نیز در مجتمع بندری انزلی برگزار شده است، تصریح کرد: مانور خروج اضطراری از برج کنترل ترافیک دریایی (VTS) از طریق کانال خروج افراد (شوتینگ نجات) برگزار شد.

 

گفتنی است، هفته نکوداشت پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۲ با شعار “ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید” از سوم لغایت ۱۰ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حملات یمن باعث استقرار نیروی دریایی اسرائیل در دریای سرخ شد

چ آبان 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه حملات یمن باعث استقرار نیروی دریایی اسرائیل در دریای سرخ شد میلاد پاشازاده کد خبر : 2245 ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ با تشدید حملات نیروهای مسلح یمن به سمت رژیم صهیونیستی، این رژیم ناوهای جنگی خود را روانه دریای سرخ کرد. منبع

همچنین بخوانید: