بازدید میدانی مبلغان نهاد مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در دانشگاهها از ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد واعظی مدیرکل امور مبلغان نهاد مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در دانشگاهها؛ امروز من در ایزوایکو خودباوری و دست گذاشتن بر زانوی جوانان ایرانی را دیدم که برای کشور افتخار آفرینی کردند.

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران حجت الاسلام والمسلمین واعظی مدیرکل امور مبلغان نهاد مقام معظم رهبری «مدظله العالی»  در دانشگاهها به همراه تنی چند از مبلغان و مدرسان این نهاد در دانشگاههای استان با حضور در مجتمع ایزوایکو از ظرفیتها، امکانات، توانمندی‌ها و بخش های مختلف ایزوایکو و همچنین پروژه های در حال اجرای این مجتمع عظیم صنعتی بازدید بعمل آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی مدیرکل امور مبلغان نهاد مقام معظم رهبری «مدظله العالی»  در دانشگاهها در این بازدید عنوان کرد:

 خداوند بزرگ را شکرگذار هستم که امروز توانستم برای دومین بار از ایزوایکو بازدید داشته باشم. مقام معظم رهبری «مدظله العالی»  همیشه تأکید داشته‌اند که باید به توان جوانان ایرانی اعتماد کرد و ایزوایکو یکی از مصادیق خود باوری و افتخار آفرینی جوانان ایرانی است.

الحمدلله جوانان بعد از فرمان حضرت امام (ره) و توصیه های مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به پا خواستند و در جای جای ایران مصادیقی از این خود باوری را محقق کردند و ایزوایکو یکی از این مصادیق است.

زحمات، خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها و تلاش‌های شبانه روزی مهندسان ایزوایکو باعث تحقق بسیاری از انتظارات شده است و توانسته‌اند پنجه در پنجه رقبای خارجی بیاندازند و پیروز شوند. انتظار میرود مجموعه های مرتبط با این مجتمع به توانمندی های ایزوایکو اعتماد کنند.

در پایان مدیرکل امور مبلغان نهاد مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در دانشگاهها عنوان کرد: یکی از وظایف مبلغان در جمع دانشجویان روایت پیشرفتی هست که در دوران انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرده است، و ایجاد این مطالبه در دانشجویان که مسئولین رسالت‌ها و توصیه‌های مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را محقق کنند.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آزادسازی بخشی از اراضی نیروی دریایی ارتش برای استفاده مردم بوشهر

پ آبان 18 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، دریادار شهرام ایرانی عصر پنجشنبه در آئین آغاز ساخت شهر جدید با معماری سنتی در اراضی نیروی دریایی بوشهر اظهار داشت: بخشی از اراضی نیروی دریایی ارتش به محدوده شهر بوشهر الحاق و به مردم واگذار می‌شود. وی افزود: از تلاش استاندار […]

همچنین بخوانید: