بازدید سردار جلالی از روند پیاده‌سازی اصول و الزامات پدافند غیرعامل در بندر امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه


رئیس سازمان پدافند غیرعامل در بازدید از زیرساخت‌های بندری و دریایی بندر امام خمینی(ره) تاکید کرد: مدیریت ایمنی و پدافندی در بندر امام خمینی(ره) به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی و هاب لجستیک غلات کشور، از اهمیت بسزایی برخودار است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سردار جلالی در آستانه برگزاری رزمایش ترکیبی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از فرآیند تخلیه، انبارش و بارگیری انواع کالا از جمله کالای اساسی در سایت‌های عملیاتی و نحوه ارائه خدمات بندری به صاحبان کالا و مشتریان دیدن کرد.

 در جریان این سفر که عبدالله جعفری مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی و ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان وی را همراهی می‌کردند،  اقدامات و عملکرد اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در حوزه پیاده‌سازی اصول و الزامات پدافند غیرعامل مورد ارزیابی قرار گرفت.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضرورت اصلاح قانون توسعه و حمایت از صنایع دریایی

ی آبان 21 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه رئیس انجمن مهندسی دریایی ایران : بازنگری قانون توسعه و حمایت از صنایع دریایی از طریق ارائه تعریفی جامع از صنایع و امور دریایی با رویکرد آمایش سرزمین برای انطباق با اهداف سیاست های کلی توسعه دریا محور امری ضروری است. منبع

همچنین بخوانید: