بندر شهید رجایی میزبان بیش از ۱۰۰ مبلغ دینی در قالب اردوی راهیان پیشرفت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، “حجت‌الاسلام محمد حسن نعیم‌آبادی” افزود: یکی از اقدامات مهم در راستای جهاد تبیین  آشنایی اقشار مختلف با دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در قالب اردوی «راهیان پیشرفت» است.

وی ادامه داد: از آنجایی که بندر شهید رجایی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی کشور و مبادی ارتباطی در عرصه جهانی قلمداد می‌شود آشنایی مبلغان و روحانیون با توفیقات به‌دست آمده توسط متخصصان داخلی در این بندر کمک ارزنده‌ای در راستای تبیین الگوی پیشرفت و دستاوردهای کشور توسط آنان و فرصتی برای آشنایی با خودکفایی ایران در بین آحاد جامعه است.

مشاور مدیرکل و رییس حوزه فرهنگی بنادر هرمزگان با بیان اینکه معرفی پیشرفت باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه خواهد شد، افزود: آشنایی روحانیون با الگوی پیشرفت و انتقال آن از روش‌های مختلف ارتباطی با دیگر افراد جامعه کار محوری است که به تقویت ایجاد شور اجتماعی و امیدآفرینی کمک می‌کند.حجت‌الاسلام نعیم‌آبادی با بیان اینکه این ۲ گروه در قالب راهیان پیشرفت از بندر شهید رجایی بازدید کردند و تا پایان سال و بر اساس تقویم زمانبندی شده میزبانی از دیگر گروه‌های مبلغان دینی و اساتید حوزه و دانشگاه در دستور کار قرار دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نشست مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی با فعالان این حوزه در بنادر آبادان

چ آذر 8 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سعید خورسندی در این نشست، بر لزوم بهره گیری از فناوری های نوین جهت ارائه خدمات الکترونیکی تاکید کرد. مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهمیت ابلاغ سیاست‌های توسعه دریا محور توسط […]
نشست مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی با فعالان این حوزه در بنادر آبادان

همچنین بخوانید: