اتمام عملیات تعویض ابرسازه‌ کابل‌های ترولی جرثقیل بندر شهید رجایی به دست متخصصان ایرانی/ مکانیزم‌های عملکردی در تجهیزات استراتژیک بندری افزایش یافت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مهدی بروغنی افزود: عملیات تعویض کابل‌های ترولی به عنوان سازه هزار و 700 کیلوگرمی، در ارتفاع ۵۰ متر از سطح زمین و با اعتبار بالغ بر 100 میلیارد ریال، در ۱۷ روز کاری انجام شد.

به گفته بروغنی، تیم فنی تمام ایرانی تعمیرات با سرپرستی متخصصان کار در ارتفاع این اقدام مهم را با رعایت الزامات ایمنی در مدت زمان یک هزار و 100 نفر ساعت کار به انجام رساندند.

 سرپرست معاونت فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر هرمزگان با بیان اینکه درحال حاضر تمامی فرآیند نگهداری‌ها و تعمیرات تجهیزات بندری با تکیه بر دانش و مهارت متخصصان داخلی انجام می‌شود، تصریح کرد: در تمامی امور از جمله دانش طراحی، ساخت و تعمیرات تجهیزات استراتژیک بندری متخصصان داخلی بدون وابستگی به هرگونه مشارکت و پشتیبانی خارجی با تکیه به توان خود توانسته‌اند با در انجام این مهم حضوری موثر داشته باشند.

 بروغنی اظهار کرد: چنین رویکردی به ساخت و ارتقای مکانیزم‌های عملکردی در تجهیزات استراتژیک بندری مانند جرثقیل‌های تخلیه و بارگیری کانتینر(گنتری کرین) منجر شده که علاوه بر اشتغال‌زایی، خودباوری و اتکا به خلاقیت متخصصان داخلی باعث کاهش خروج ارز از کشور شده است.

 گفتنی است، زنجیره انرژی به عنوان محافظ و مرتب کننده چیدمان کابل‌های برق، شبکه و فیبرنوری گنتری کرین‌های سوپرپست پاناماکس از اهمیت زیادی به  لحاظ ایمنی و عملیاتی برخوردار است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش بیمکو از وضعیت ناوگان فله خشک و ناوگان کانتینری در سا‌لهای ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵

ی آذر 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مانا، «نیلز راسموسن» تحلیلگر ارشد مؤسسۀ بیمکو به تحلیل وضعیت ناوگان حمل فله خشک و کانتینر در سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ میلادی پرداخت و پیش‌بینی خود را در دو سال آینده برای این دو بخش حمل‌و‌نقل دریایی اعلام کرد.   بر‌اساس این […]

همچنین بخوانید: