توان تجهیزاتی بندر امیرآباد با مشارکت بخش خصوصی تقویت می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمدعلی موسی پور در نشست بررسی موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران، تاکید کرد: در تلاش هستیم توان تجهیزاتی بندرامیرآباد را با مشارکت و با استفاده ظرفیت‌های بخش خصوصی تقویت کنیم.

 مدیرکل بندر امیرآباد در ادامه سلسله نشست‌ها با سرمایه‌گذاران، به منظور تسهیل در اجرای پروژه های سرمایه گذاری در این بندر، گفت: یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کالا، کمبود تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا با وجود نرم استاندارد عملیات بندری در بندر امیرآباد است.

وی از تقویت توان تجهیزاتی بندرامیرآباد با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و با اشاره به برخی موانع قانونی در امر صادرات محصول و واردات مواد اولیه، اظهار داشت: این موضوعات فراسازمانی است که باید در سطح ملی پیگیری و مرتفع شود.

بر اساس این گزارش، بازنگری در میزان تعرفه‌ها و اجرای قوانین مالیاتی، جاده‌های دسترسی به بندرامیرآباد ، اجرای قوانین ستاد تسهیل در خصوص اشتغال نیروها ، سنخیت مدت سرمایه گذاری با قوانین جاری در تدوین قراردادها و تقویت زنجیره تأمین کالا، بخشی از دیگر مواردی بود که توسط سرمایه گذاران حاضر در جلسه مطرح شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری مانور امدادونجات در شرایط اضطراری در بندر شهیدرجایی

ی آذر 19 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، این مانور که از نظر سطح برگزاری نخستین مانور مشترک در اراضی نگهداری مواد معدنی موسوم به محوطه ۲۰۰ هکتاری مجتمع بندری شهید رجایی بود، با موفقیت برگزار شد. رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست بندر شهید رجایی […]
برگزاری مانور امدادونجات در شرایط اضطراری در بندر شهیدرجایی

همچنین بخوانید: