قهرمانی بندرامام خمینی در شانزدهمین دوره مسابقات یگان های حفاظت بنادر کشور

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، در این دوره از مسابقات که به میزبانی بندر نوشهر در دو رشته تیر اندازی و آمادگی جسمانی برگزار شد، در مجموع تیمی بنادر امام خمینی(ره) با ۸۱۸ امتیاز، نوشهر با ۸۰۴ امتیاز و خرمشهر با ۷۷۲ امتیاز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

سرهنگ حمید بیرانوند سرپرست فرماندهی یگان حفاظت بنادر کشور در مراسم اختتامه این مسابقات، هدف از برگزاری منظم و مستمر مسابقات تخصصی ورزشی پرسنل یگان حفاظت بنادر سراسر کشور را، توسعه فرهنگ ورزش و حفظ و ارتقا آمادگی جسمانی، ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر و بهتر در عملیات‌های واقعی و همچنین افزایش روحیه کار تیمی پرسنل شاغل در یگان حفاظت بنادر کشور توصیف کرد.

وی تاکید کرد: رویکرد اصلی فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی،توسعه ورزش در تمام ابعاد و توسعه ورزش ، ارتقای توان جسمانی و ایجاد همبستگی و نشاط در بین همه‌ کارکنان یگان حفاظت بنادر است.

123 28

به گفته سرپرست فرماندهی یگان حفاظت بنادر کشور ، همدلی، صمیمیت و اخلاق مداری سرلوحه کار تمامی پرسنل یگان حفاظت است تا بتوانند نمایندگانی شایسته برای بنادر خود باشند.

بیرانوند برگزاری این مسابقات را گامی ارزشمند جهت حفظ آمادگی جسمانی و روحیه کار تیمی در جهت اجرای ماموریت های یگان حفاظت بنادرعنوان کرد و افزود: پرسنل یگان حفاظت با حفظ آمادگی از طریق تمرین‌های روز مره  منشاء خدماتی برجسته برای جامعه هدف سازمان بنادر و دریانوردی هستند.

بنا بر این گزارش، مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات تخصصی_ورزشی یگان های حفاظت بنادر سراسر کشور (جام دریانوردان) عصر سه شنبه ۲۱ آذر ماه با حضور فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار و به تیم ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

گفتنی است شانزدهمین دوره مسابقات تخصصی _ ورزشی کارکنان یگان سازمان بنادر و دریانوردی ( جام دریانوردان) با حضور ۱۱۷ شرکت کننده در قالب ۱۳ تیم از یگان های حفاظت بنادر سراسر کشور ، روز های ۲۰ و ۲۱ آذر ماه در شهرستان نوشهر برگزار شد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سلاح‌ و تاکتیک‌ ارتش یمن برای تحریم دریایی اسرائیل چیست؟

چ آذر 22 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقهتهران – ایرنا – نیروهای مسلح یمن برای اجرای تصمیم خود مبنی بر تحریم و مقابله با کشتی های رژیم صهیونیستی یا کشتی هایی که به سمت سرزمین های اشغالی فلسطین در دریای سرخ و دریای عمان حرکت می کنند، از مجموعه وسیعی از سلاح‌ها و تاکتیک […]

همچنین بخوانید: