صدور بیش از ۳ هزار سند دریانوردی در اداره کل بنادر مازندران طی ۹ ماه گذشته

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، فائزه قدیری اظهار کرد: با هدف افزایش سطح ایمنی فعالیت های دریانوردی، از آغاز سال جاری تا کنون، بیش از ۳ هزار سند دریانوردی شامل گواهینامه های شایستگی، مهارت­های جانبی دریانوردی و شناسنامه های دریانوردی در اداره کل بنادر مازندران صادر شده است .

قدیری درباره روند صدور این مدارک خاطرنشان کرد: دریانوردان و متقاضیان شاغل بر روی شناور ها، مطابق با استاندارد ها و الزامات جهانی آموزش دریانوردی، در صورت موفقعیت در آزمون های مربوطه، موفق به دریافت مدارکی می شوند که صلاحیت و شایستگی آنان را برای آغاز و یا ادامه فعالیت در حوزه دریانوردی تأیید می کند.

وی افزود: از آغاز سال جاری تا کنون، بیش از ۳۲۲ آزمون دریانوردی، تحت نظارت واحد دریانوردان این اداره کل در سطح استان مازندران برگزار شده است .

سرپرست معاونت امور دریایی  بنادر مازندران گفت: نظارت بر عملکرد۹۳ مرکز فعال آموزش دریانوردی در مازندران ، از دیگر اقدامات شاخص حوزه معاونت دریایی در ۹ ماهه سال جاری بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵ درصد رشد داشته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شست و شوی قفس پروش ماهی به وسیله ربات ایرانی

ی دی 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه شست و شوی قفس پروش ماهی به وسیله ربات ایرانی میلاد پاشازاده کد خبر : 2463 ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان سیستم رباتیکی برای شست‌وشوی تور قفس پرورش ماهی را به تولید رسانده است. منبع

همچنین بخوانید: