ارزیابی نتایج ممیزی از عملکرد سرمایه گذاران و پیمانکاران در حوزه H.S.E

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی موسی پور گرجی در این نشست با اشاره به رشد و توسعه روز افزون بندر امیرآباد در حوزه های تخلیه و بارگیری و افزایش سرمایه گذاری و فعالیت شرکت های صنعتی مستقر در این بندر، بر حفظ و ارتقای استاندارد های مربوط به H.S.E در این بندر  به منظور ایمنی  و سلامت کارکنان و بهداشت محیطی تأکید کرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با تقدیر از تلاش های شبانه روزی مرکز H.S.E  بندر، اظهار داشت با عنایت به سرعت شتابان رشد و توسعه بندر انتظار می رود در زمینه H.S.E  نیز پا به پای رشد تخلیه وبارگیری مسئله ایمنی هم به عنوان یک اصل در اولویت و مد نظر مدیران و مسئولین شرکت ها قرار گیرد.

مدیر کل بندر امیرآباد ابراز امیدواری کرد:  تلاش می کنیم تا با حفظ و افزایش کیفیت خدمات و ایجاد رابطه متناسب و باز خوردی با مشتریان، میزان مطلوبیت استفاده از خدمات بندری و دریایی را افزایش دهیم.

نمایندگان H.S.E شرکتهای حاضر در جلسه نیز با توجه به اهمیت و لزوم رعایت الزامات ایمنی ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته از سوی بندر و حساسیت در خصوص اجرای آن و احصای چالش ها و رفع موانع  مطروحه،  مواردی از جمله برگزاری مانور مشترک در حوزه فعالیت شرکتها ، انجام کار تیمی و تبادل تجربیات و دانش متخصصان و برگزاری دوره های آموزشی را خواستار شدند .

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حوزه مسکوت مانده شیلات؛ بازاری که به اندازه ارز دیجیتال به شما سود می ‌دهد

د دی 11 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مزیت ‌ها و فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری در زمینهٔ شیلات و آبزیان بسیار گسترده است بطوریکه شما به اندازه یک تریدر می ‌توانید از این صنعت درآمدزایی داشته باشید با این تفاوت که سرمایه‌ گذاری در این حوزه اشتغالزایی و امنیت بیشتری نسبت به بازار ارز […]

همچنین بخوانید: