مدیرعامل ایزوایکو حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه







دکتـر سلمـان ضـربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایـزوایکـو ضمن محکومیت حـادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، شهادت مظلومانه هموطنانمان در این حادثـه جانگداز را تسلیت گفت.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو با انتشار پیـامی شهـادت مظلومانه و دلخراش زائران و میهمانان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

در مـتن ایـن پیـام آمـده اسـت:

«بِسـمِ رَبِّ الشُّـهَداء وَ الصِّدیقین»

جنایتکاران بدانند که سربازانِ راه سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. مقام معظم رهبری « مدظله العالی»

اقدام بزدلانه دشمنان و مزدوران ایران عزیز در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها جمعی از محبان اهل‌بیت (ع) را شهید و مجروح کرد. این جنایت نشان می‌دهد دشمنان انقلاب از تکثیر و ترویج سیره و منش حاج قاسم به شدت می‌هراسند.

دشمنان این مرز و بوم از خاطر برده‌اند که مردمان این سرزمین ۸ سال دفاع مقدس را با توکل بر خدا و همت بلند خود پشت سر گذاشتند و در نهایت سربلند از میدان بیرون آمدند.

اینجانب بار دیگر ضمن محکوم‌ کردن این اقدام تروریستی و درود به روان مطهر شهیدان حادثه اخیر، همدردی خود را با بازماندگان، خانواده شهدا و مردم شریف ایران ابراز داشته و برای مجروحان این واقعه از درگاه خداوند متعال، آرزوی تندرستی و سلامتی دارم.

سلمان ضربی

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

الحاق شناور ابومهدی و 100 قایق تندرو موشک انداز به ناوگان نداسا

ش دی 16 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه الحاق شناور ابومهدی و 100 قایق تندرو موشک انداز به ناوگان نداسا میلاد پاشازاده کد خبر : 2488 ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ شناور گشتی رزمی شهید ابومهدی المهندس و 100 شناور موشک‌انداز به ناوگان نیروی دریایی سپاه الحاق شد. منبع

همچنین بخوانید: