۱۳۳ ردیف کالای فاسد شده در بندر خرمشهر منهدم شد/خالی شدن یک پنجم ظرفیت انبارها و فراهم شدن مسیر برای جذب کالاهای صادراتی و وارداتی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در حاشیه این مراسم ودر جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این کالاهای فاسد شدنی نزدیک به ۱۰ سال فضای انبارهای اداره کل بندر و دریانوردی را اشغال کرده که خوشبختانه طی یک اقدام جهادی، این کالاها در ظرف چند روز منهدم شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با انهدام این کالاها، بیش از ۱۵ هزار متر و به میزان یک پنجم از فضای اشغال شده در انبارها، آزاد شد.

وی تاکید کرد: با آزاد شدن این فضای اشغال شده، دیگر مشکلی برای نگهداری کالا در انبارهای مسقف بندر خرمشهر وجود ندارد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در پایان از تلاش و اقدام جهادی دادستان خرمشهر و همکاری شرکت فن‌آوران دریا گستر جنوب اروند اپراتور ترمینال کانتینر و کالای عمومی و فله خشک بندر خرمشهر و همچنین دیگر سازمان‌های ذیربط که در این اقدام مهم همکاری لازم را داشتند، قدردانی کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لزوم تسریع در اجرا پروژه‌های عمرانی بندر خارگ

د دی 25 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نشست یاد شده اظهار کرد: خارگ با قدمتی دیرینه یکی از بنادر کهن در حوزه خلیج فارس است که عمده نفت کشور از این جزیره صادر می‌شود. […]
لزوم تسریع در اجرا پروژه‌های عمرانی بندر خارگ

همچنین بخوانید: