برند بایامکس به امارات ترکیه و عراق صادر می‌شوند

زمان مطالعه: 8 دقیقه

برند بایامکس به امارات  ترکیه و عراق صادر می‌شوند

مهری نامور- نمایشگاه تراکنش ایران امسال برای نهمین دور با حضور مدیران عامل و مسئولان ارشد بانک ها و شرکت های اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری افتتاح شد. نمایشگاهی که شمار زیادی از بانک ها و شرکت های فعال کشور در حوزه امور مالی و پرداخت و برخی از شرکت های فعال اقتصادی حضور دارند و با موضوع محوری «تاب آوری و نوآوری» و با همراهی جمع کثیری از اهالی اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری فعالیت می کنند.
در دورهمی نهم نمایشگاه تراکنش ایران، علاوه بر برپایی جشنواره، برپایی نشست های تخصصی، رونمایی از پروژه‌ها و محصولات جدید، شاهد برگزاری ۶۰ کارگاه معرفی محصول هستیم.
یکی از این کارگاه ها برای معرفی محصول «ترنا سیستم» اختصاص داده شد و این شرکت با اجرای منصور عطایی مدیر «شرکت ترنا پی» به حضار و شرکت کنندگان در این رویداد معرفی شد. شرکت ترنا سیستم زیر مجموعه گروه شرکت های ترنا است شرکتی که تمام محصولات پرداخت الکترونیک را تامین می‌کند و همه تجهیزات از قبیل کارتخوان و بار کد اسکنرها را عرضه می کند.
به همین بهانه و در حاشیه نمایشگاه تراکنش با «محمد متشرعی مدیرعامل گروه شرکت های ترنا» هم صحبت شده ایم که ماحصل این مصاحبه را در ذیل با هم مرور می کنیم:
مدیرعامل گروه شرکت های ترنا با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۵۰ شرکت نرم افزاری و دانش بنیان هم اکنون با ترنا سیستم همکاری دارند، گفت: اشل شرکت در حال حاضر با یکپارچه سازی محصولات شرکت های دیگر توانسته محصولات سخت افزاری را با یکپارچه سازی با برند بایامکس به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند.
محمد متشرعی با اشاره به اینکه این مجموعه متشکل از چهار شرکت ترنا سیستم، تیساین، تورناپی و تورنا سرویس است، اظهار داشت: هر یک از این شرکت‌ها ماموریت خاص خودشان را دارند و بر مبنای در یک حوزه تخصصی خاص فعالیت دارند، به طوری که ترنا سیستم در حوزه تولیدکننده سخت افزار همچون کیوسک های بانکی، صندوق های مکانیزه، کارتخوان ها و پوسترهای دیجیتالی در منطقه آزاد پیام فعال است.
وی با تاکید بر اینکه این شرکت دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنعت است، تصریح کرد: ترنا سیستم قدیم‌ترین شرکت مجموعه است به طوری که با 12 سال فعالیت به حدود ۳۲ هزار مشتری در کشور دست پیدا کرده است.
مدیرعامل گروه شرکت های ترنا با بیان اینکه محصولات ترنا سیستم با عنوان بایامکس که برندی ایرانی است به بازار عرضه می شود، تصریح کرد: در این شرکت واحد تحقیق و توسعه محصولات را طراحی می کند و کامپوننت را از داخل و خارج تامین می کند.
متشرعی با بیان اینکه ترنا پی روی راهکارهای صنعت پرداخت و کارتخوان های بانکی و کیوسک های هوشمند متمرکز است، اظهار کرد: همچنین در بخش هدایت تراکنش و کارتخوان های متصل به شبکه ها تمرکز دارد.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر به امارات، ترکیه و عراق برند بایامکس را صادرات می کنیم، اظهار کرد: محصولات کیوسک هم اکنون در بازارهای خارجی حضور دارد و با توجه به اینکه توسعه بازار در کشورهای حوزه خلیج فارس، جی آی اسی و … داریم در سال آینده حضور گسترده تری در بازارهای خارجی خواهیم داشت.
مدیرعامل گروه شرکت های ترنا با بیان اینکه دفتر شرکت در امارات و ترکیه به زودی فعال می شوند، اظهار کرد: در ترنا سیستم ۹ محصول از جمله صندوق های مکانیزه فروش، پوسترهای دیجیتال، لیبل پرینتر، فیش پرینتر، کارتخوان های بانکی، کیوسک های هوشمند، بارکدخوان، کیوسک دیجیتال پوستر و کیوسک های ترانسفارنتی هستند که آخرین دستاوردهای شرکت در حوزه تبلیغات با فناوری های هوش مصنوعی است.
او افزود: این کیوسک های مبتنی بر هوش مصنوعی برای نخستین بار سه ماه پیش در جهان عرضه شده و ما توانستیم بعد از سه ماه نمونه داخلی آن را تولید کنیم و در حال حاضر به بازار عرضه کردیم.
مدیرعامل گروه شرکت های ترنا با اشاره به اینکه هم اکنون نمایندگی برند ایزینیو را داریم و ۲ محصول کارتخوان با این برند را عرضه کرده ایم و یک محصول از آخرین نسل آن را هم رونمایی کرده ایم که مبتنی بر اندروید است.
متشرعی با تاکید بر اینکه کارتخوان، کیوسک و صندوق فروش اندرویدی هم اکنون داریم، گفت: این فناوری امکان توسعه کسب و کارها را فراهم می کند.
وی با تاکید بر اینکه ۱۵۰ شریک تجاری داریم که بسیاری از آن ها شرکت های نرم افزاری و دانش بنیان هستند، اظهار کرد: شرکت ترنا سیستم در فرایند دانش بنیان شدن است. هم اکنون سخت افزارهای تولیدی شرکت های نرم افزای دیگر را یکپارچه سازی می کنیم و به بازار عرضه کنیم.
متشرعی با تاکید بر اینکه مجموعه شرکت های ترنا برای ۱۷۰۰ نفر اشتغال زایی کرده است، گفت: تولید در حوزه ای سی تی در دنیا به صورت زنجیره تامین انجام می شود و بر مبنای تحقیقات بازار محصولات مناسب بازار طراحی و عرضه می کند و در ادامه قطعات مورد بررسی قرار می گیرد و تجهیزاتی که امکان تولید داخلی بر مبنای مزیت رقابتی داشته باشد در کشور تامین و مابقی واردات می‌شوند. بنابراین امروز بسیاری از شرکت ها قطعات منفصله را واردات و در داخل مونتاژ می کنند. همچنین در تولید محصولات سخت افزارهایی مانند کارتخوان ها نرم افزار آن در داخل نوشته می‌شود تا قابل استفاده شوند.
مدیرعامل گروه شرکت های ترنا با تاکید بر اینکه دیجیتال پوستر و کارتخوان ها مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند، گفت: در شرایط کنونی ترنا از همه انواع سیستم های سیستم عامل به جز آی او است تولید می شود و سطح امنیت محصولات قبل از عرضه بررسی می شود.
وی با تاکید بر اینکه نخستین بار است که در نمایشگاه تراکنش حضور پیدا کرده ایم، گفت: با توجه به حجم شرکت هایی که حضور داریم برداشت ما این است که نمایشگاه خوبی باشد و بتوانیم با فعالان این عرصه تعامل داشته باشیم.

«تُرنا سرویس» خدمات دهی به برند داخلی گروه ترنا 
و برندهای مطرح بازار
«تُرنا سرویس» به مدیریت مهندس ذوالفقاری، واحد خدمات دهی به برند داخلی شرکت و سایر برندهای مطرح بازار را برعهده دارد.
بر اساس این گزارش، واحد خدمات دهی به برند داخلی شرکت و سایر برندهای مطرح بازار است که با حضور کارشناسان آموزش دیده و تجهیزات به روز در هر زمان و مکانی امکان خدمت دهی به مشتریان را دارد. بیش از 25 نماینده فعال و 400 عامل خدمات پس از فروش این مجموعه، تضمیم می کند خدمات استاندارد به صورت سریع در اختیار مشتریان قرار گیرد. ویژگی مهم ترنا سرویس، کارشناسان آموزش دیده و تجهیزات به روز آن ها است که در هر زمان و مکانی امکان خدمات دهی به مشتریان را فراهم می کنند.

تُرناپی» توسعه دهنده کسب و کارهای پرداخت هوشمند
 در صنعت پرداخت
یکی دیگر از شرکت های هلدینگ ترنا شرکــت تجـارت هوشــمنــد «تُرناپی» است، مدیریت این شرکت را مهندس منصورعطایی عهده دار هستند.
«تُرناپی» توسعه دهنده کسب و کارهای پرداخت هوشمند در صنعت پرداخت است. این شرکت راهکارهای پرداخت آسان و هوشمند را مبتنی بر ابزار سخت افزاری و نرم افزارهای تخصصی پرداخت الکترونیک، هم راستا با استانداردهای روز و مقررات بانکی کشور عرضه می‌کند.
سبد محصول تُرناپی، تمام ابزار پرداخت الکترونیک را در بر دارد و برای هر کدام از این ابزار، نرم افزاری کامل و توسعه پذیر تهیه کرده است. 4 اصل مدرن «رصد بازار، نوآوری و توسعه، پاسخگویی پیشگیرانه و خدمات حرفه‌ای پشتیبانی» مبانی حاکمیت شرکتی تُرناپی را تشکیل داده‌اند.
شرکــت تجـارت هوشــمنــد تُرناپی، عضو جـــدیـدی از گروه شرکت‌های تُرناست که در حوزه صنعت پرداخت فعالیت دارد. این مجموعه با تکیه بر برند، تجربه و امکانات گروه مادر، راهکارهایی متشکل از ابزارهای سخت افزاری پرداخت به همراه نرم افزارهای تخصصی را عرضه می‌کند.

مدیر شرکت تی ساین، خانم مهندس مدیری است که رسانه تبلیغاتی هوشمند درنقطه فروش را مدیریت می کند
«تی‌ساین» رسانه تبلیغاتی هوشمند درنقطه فروش است که از طریق تصویر و ویدئو، تبلیغات برندهای مختلف را به روی نمایشگرهای خود درمحل خرید مشتری ارائه می‌دهد.
ماموریت تی‌ساین، تبلیغات و اطلاع رسانی متفاوت و هوشمند در نقطه فروش است و قیمت پایین خدمات، تنوع محتوا گذاری، امکان مدیریت هوشمند و دیدار با مشتریان در نقطه خرید داروخانه‌ای، برخی از  مزیت‌های این نوع رسانه تبلیغاتی است.
این رسانه مدرن، با شعار «تبلیغات هوشمند در نقطه فروش» امکان جدیدی است تا کسب‌وکارها، خدمات ومحصول خود را «به جا وبه موقع» و با «شکلی متفاوت و پویا» به مخاطبان عرضه کنند. مخاطب خدمات تی‌ساین در دو حوزه مشتریان است: آگهی دهندگان(شرکت‌های تبلیغ کننده)  آگهی‌پذیرندگان(داروخانه‌های‌ پذیرنده تی‌ساین) همچنین برای آشنایی بیشتر با انواع صندوق فروشگاهی، پوستر دیجیتال ، چاپگر صدور فیش و … به سایت بایامکس مراجعه کنید.

«بایامکس» نشان ایرانیِ صنعت تکنولوژی‌های خرده فروشی
 «بایامکس» BAYAMAX  نشان تجاری و ایرانی گروه شرکت‌های تُرنا در ارائه محصول‌های سخت افزاری 21صنف مختلف است. محصولات عرضه شده با این نشان تجاری، با شعار «کسب و کار به سبک حرفه‌ای‌‌ها»تولید و عرضه کننده تجهیزات صنعت خرده فروشی در 10 گروه محصولی صندوق فروشگاهی، بارکدخوان، چاپگر صدور فیش، چاپگر لیبل، کیوسک خود سرویس، پوستر دیجیتال، پوز اسکیل، پرایس چکر، خودپرداز فروشگاهی و لوازم جانبی تولید و به کسب و کارهای ایرانی راهکار تجاری ارائه می‌دهد. این محصولات با راه‌اندازی خطوط تولید درکارخانه تُرناسیستم (واقع درمنطقه ویژه اقتصادی پیام) تولید می‌شود.نام بایامکس، از ریشه ایرانی انتخاب شده تا گویای کارکردهای حقیقی این برند ومحصولات متنوع آن باشد. بایامکس به مفهوم، ضرورت جمع‌آوری مال یا «بایدهای کاهش زیان» مفهوم دارد که نسبت خاصی با کالاهای متنوع این نشان تجاری دارد.بایا (BAYA) به معنی ضرور، لازم، واجب، بایسته و موردنیاز معنا دارد .مکس(MAX) در معنی (مصدر) تشویق کردن در معامله را معنی می‌کند که به مفهوم گردآوری مال و کاهش زیان اشاره دارد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اقتصاد سرآمد

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمادگی کشتیرانی دریای خزر برای تقویت خطوط منظم کشتیرانی به بندر باکو

چ دی 27 , 1402
زمان مطالعه: 8 دقیقه  مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر از آمادگی این شرکت برای تقویت خط منظم کشتیرانی بین بنادر شمالی و بندر باکو خبر داد.به گزارش اقتصادسرآمد، کامبیز جهانبانی در بازدید سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان و مدیران سازمان گمرک ایران و سازمان بنادر و دریانوردی از دفتر […]

همچنین بخوانید: