افتتاح بنادر سیریک و بوموسی در سفر آتی رئیس جمهور به هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

افتتاح بنادر سیریک  و بوموسی در سفر آتی  رئیس جمهور به هرمزگان

استاندارهرمزگان با اشاره به امضای ۳۱ فقره قرارداد و تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور در آذرماه امسال، تاکید کرد: فعالیت‌های سازمان بنادر و دریانوردی، در راستای سیاست‌های ابلاغی توسعه دریامحور ، تجلی‌بخش مشارکت بخش خصوصی در توسعه بنادر است.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهدی دوستی در نشست با مدیرعامل و اعضای هیات عامل این سازمان، با دستور کار بررسی روند اجرای طرح‌های دریامحور اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم، شاهد تحولات جدی در حوزه توسعه زیرساخت‌ های بندری و دریایی از سوی سازمان بنادر در استان هرمزگان هستیم. 
استاندار هرمزگان با اشاره به بهره‌برداری از بندر چندمنظوره خمیر در دولت سیزدهم، پس از 14 سال وقفه، اعلام کرد: درحال حاضر نزدیک به 800 هزار تن صادرات از ابتدای سال تاکنون در این بندر انجام شده است. استاندار هرمزگان با اشاره به اتمام عملیات اجرایی فاز سوم توسعه بندر شهید رجایی، گفت: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب، شاهد تکاپوی جدی در سازمان بنادر و دریانوردی هستیم.   
دوستی با اشاره به آماده شدن مجموعه‌ای از طرح‌های دریایی اعم از ریلی، گردشگری و سازه‌های دریایی، در آستانه دومین سفر رییس جمهور به استان هرمزگان، از افتتاح بنادر مردمی سیریک و ابوموسی در این سفر خبرداد.  

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اقتصاد سرآمد

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ابلاغ آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده به زودی

چ دی 27 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه رئیس سازمان توسعه تجارت ضمن تشریح آخرین وضعیت واردات خودروی جانبازان و اینکه در این زمینه توافق شده و به مرحله آخر رسیدیم و در حال حاضر بحث بارگذاری سامانه‌ای است، به ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای کارکرده و اینکه به زودی این اتفاق می‌افتد اشاره […]

همچنین بخوانید: