کشف ۱۷.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دلوار بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف ۱۷.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دلوار بوشهر

یدالله شرفی در گفت‎وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اشراف اطلاعاتی نیرو‌های مرزبانی در نوار ساحلی استان بوشهر و مرز دریایی خلیج فارس اظهار داشت: تردد همه شناور‌ها در خلیج فارس رصد و پایش می‌شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق گفت: مأموران فرماندهی پایگاه دریابانی بوشهر طی عملیاتی و با رصد و اشراف اطلاعاتی موفق شدند دو فروند شناور باری در اسکله بندر دلوار را در دو عملیات جداگانه توقیف و شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات اول ۱۲.۶ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک شناور کشف شد افزود: در توقیف یک شناور یک نفر متهم دستگیر و مقدار دو هزار و ۶۲۵ کیلوگرم گردو، یک دستگاه حفاری چاه به همراه ۱۳ قطعه لوازم یدکی حفاری و انواع کفش و دیگر کالا‌ها به ارزش ۱۲.۶ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر به عملیات دوم در  توقیف شناور باری حامل کالای قاچاق در بندر دلوار پرداخت و تصریح کرد: در توقیف این یک شناور یک نفر متهم دستگیر و تعداد ۶۵ دستگاه هلی‌شات، ۳۰ دستگاه لوازم جانبی موبایل و ۱۴۴ قطعه اسباب بازی و دیگر کالا‌های قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ شرفی خاطرنشان کرد: مرزبانان استان بوشهر با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر سواحل استان و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در حوزه اقتصاد باید به دریا توجه ویژه داشته باشیم

د آذر 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش ملی توسعه سواحل مکران که صبح امروز (دوشنبه) در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه اقتصاد باید به دریا توجه ویژه داشته باشیم. دریادار ایرانی با اشاره به […]

همچنین بخوانید: