اقدامات توسعه‌ای سازمان بنادر در چابهار قابل قبول است/ رشد سرویس‌های ترانزیتی از بنادر چین، غرب هند و جبل علی امارات به بندر شهید بهشتی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، احمد وحیدی در سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از زیر ساخت‌ها و فعالیت های بازرگانی بندر شهید بهشتی، اظهار کرد: بندر راهبردی چابهار، به عنوان بندر متصل به آب های اقیانوس هند و آب‌های آزاد، برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی کشور بسیار مهم و حیاتی است.

عضو کابینه دولت سیزدهم در این بازدید که استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی نیز وی را همراهی می‌کردند، گفت: با توسعه زیرساخت‌ها در بندر شهید بهشتی شاهد  سرویس‌های منظم حمل کانتینری مستقیم از بنادر چین، غرب هند و جبل علی امارات به بندر چابهار و بالعکس با همکاری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و فعالین تجاری هستیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم برای ارتقای ظرفیت‌های تجاری و ترانزیتی بنادر چابهار، خاطر نشان کرد: تلاش های سازمان بنادر و دریانوردی بنادر موجب شده تا محوطه های بندری مملو از کالا باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با استفاده از حوزه پسکرانه و ایجاد ظرفیت های دیگری در این بندر، شاهد توسعه و رونق بندر چابهار در مقیاس بزرگتری خواهیم بود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ردیف بودجه ساخت پل "خلیج فارس" تقویت می‌ شود

پ دی 28 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه در جلسه دبیر شورایعالی مناطق آزاد با معاون اول رئیس جمهور مقرر شد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، ردیف بودجه احداث پل خلیج فارس در سال ۱۴۰۳ را تقویت کند. در جلسه دبیر شورای عالی مناطق آزاد با محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در […]

همچنین بخوانید: