​نجات 22 خدمه خارجی در آب‌های جزیره سیری

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، اسماعیل مکی‌زاده در تشریح جزییات حادثه برای یک شناور تانکر خارجی در آبهای سیری اظهار کرد: پنج‌شنبه شب 28 دی ماه در ساعت ۲۲:۵۰ یک شناور تانکر دچار حریق شده و از ادامه مسیر باز می‌ماند.

 وی ادامه داد: این شناور با ۲۲ خدمه شامل ۲۱ خدمه هندی و یک خدمه پاکستانی از مبدا بندر خورفکان امارات به مقصد عراق در حرکت بوده که در هفت مایلی شرق جزیره سیری در قسمت موتورخانه دچار حریق شد.

وی ادامه داد: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندرعباس به محض اطلاع از این حادثه دریایی، شناور ناجی ۱۱ از ابوموسی و شناور هدایت 6 به موقعیت شناور مضطر اعزام شدند.  

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همچنین ضمن هماهنگی با امارات ندسا و نداجا برای کمک رسانی، پس از انجام عملیات امداد رسانی تمامی ۲۲ سرنشین و خدمه این شناور تانکر نجات یافتند.  

مکی‌زاده اضافه کرد: شناور یاد شده دارای ۱۲۳متر طول و بدون محموله بوده است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی سرنشینان این شناور در سلامت کامل هستند و خبرهای تکمیلی از این حادثه دریایی به زودی اعلام می‌شود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ۱۶۸ درصدی ترانزیت کشتی از بندر کیپ تاون آفریقا

ش دی 30 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه در حالیکه ترانزیت کشتی‌ها از ابتدای سال ۲۰۲۴ تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد کاهش یافته، اما ترانزیت کشتی در بنادر آفریقایی به ویژه کیپ تاون ۱۶۸ درصد بالا رفته است.   به گزارش گروه بین‌الملل مانا، مؤسسه drewry با تجزیه و […]
افزایش ۱۶۸ درصدی ترانزیت کشتی از بندر کیپ تاون آفریقا

همچنین بخوانید: