نشست مشترک بندر خرمشهر با شرکت‌های دانش‌بنیان سراسر کشور/ حل و رفع چالش‌های مجتمع بندری خرمشهر با تکیه بر دانش و توان داخلی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نشست تخصصی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر و شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور نمایندگان شرکت‌های مختلف دانش بنیان از سراسر کشور در سالن آمفی‌تئاتر بندر خرمشهر برگزار شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در این نشست با تاکید بر اهمیت علم و دانش، اظهار داشت: تکیه بر دانش و توان داخلی، کلید حل مشکلات و چالش‌ها است و ما باید با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، تمام نیازهای مختلف مجتمع بندری خرمشهر را حل و رفع کنیم.

 احصاء ۸۲ نیاز در بخش‌های مختلف بندری در بندر خرمشهر توسط شرکت‌های دانش‌بنیان

 علی عسکری با تاکید بر اینکه با همت شرکت فناوری و نوآوری شریف ۸۲ نیاز در تمام بخش‌های بندری احصاء شد، بیان کرد: باید از ظرفیت موجود دانش‌بنیان بهره برد تا بر اساس اولویت، مشکلات حل و رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه بندر خرمشهر به عنوان یکی از ۱۱ بنادر اصلی در زمینه صادرات و واردات نقش موثری در کشور دارد، اظهار داشت: بندر خرمشهر به عنوان بندر چندمنظوره در زمینه‌های کالای عمومی، فله، خشک، مسافری و نفتی به فعالیت می‌پردازد.

عسکری عنوان کرد: بهره‌برداری از فناوری و تکنولوژی، زمینه‌ساز وارد شدن در عرصه رقابت و حل و رفع چالش‌ها و مشکلات است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در امر استفاده از شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان پیشگام است و امیدواریم بتوانیم نهایت استفاده را از این مساله ببریم.

وی با بیان اینکه مصمم هستیم که با استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل و رفع آنها اقدام عملی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور توسط رهبر معظم انقلاب، در صورت حمایت دقیق و ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان، می‌توان به خودکفایی و وضعیت مطلوب رسید.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور توسط رهبر معظم انقلاب، در صورت حمایت دقیق و ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان، می‌توان به خودکفایی و وضعیت مطلوب رسید.

بنا بر این گزارش، جواد کوتی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان خوزستان نیز در این نشست، اظهار داشت: شرکت‌های دانش بنیان نیاز به حمایت همه جانبه دارند که خوشبختانه سازمان بنادر نسبت به این مساله نگاه ویژه دارد.

عسکری خاطر نشان کرد: تمامی شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در بحث موضوعات مرتبط با دریا، تسهیلات مناسب دریافت کنند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران ۷۸ درصد افزایش یافت

ج بهمن 6 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید کیا کجوری با اشاره به عملکرد رو به رشد بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال جاری اظهارداشت: همچنین در این مدت میزان صادرات کالا از بنادرتابعه اداره کل بیش از ۸۷ هزار و ۲۴۲ تن بوده […]
عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران ۷۸ درصد افزایش یافت

همچنین بخوانید: