انتصاب علی اکبر مرزبان به سمت سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، طی حکمی علی اکبر مرزبان مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌های بین المللی و تخصصی این سازمان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب کرد.

انتصاب علی اکبر مرزبان به سمت سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر

به گزارش مانا، علی اکبر مرزبان دارای فوق لیسانس مدیریت امور دریانوردی از دانشگاه جهانی دریانوردی سوئد و دانشجوی دکتری حقوق بین الملل (در مرحله ارائه رساله) است.

وی در طول ۳۰ سال سابقه فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی، مسئولیت‌هایی همچون مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌های تخصصی و بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر، هشت سال نمایندگی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی در سازمان بین المللی دریانوردی در لندن، نماینده ایران در صندوق بین‌المللی جبران خسارت‌های ناشی از آلودگی دریایی کشتی‌ها (IOPC)، ریاست امور حقوقی و قرارداد‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان را در کارنامه خود دارد.

در کارنامه علی اکبر مرزبان، علاوه بر تدریس دوره‌های پیشرفته دریایی و حقوقی، تألیف چندین مقاله در حوزه حقوقی و دریایی و کتابی تحت عنوان «سازمان بین‌المللی دریانوردی و نقش آن در توسعه صنعت کشتیرانی و حقوق بین‌الملل دریایی» نیز به چشم می‌خورد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جهش سرمایه گذاری در مناطق آزاد با همکاری سازمان حسابرسی کشور

ی بهمن 8 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالى مناطق آزاد و ویژه اقتصادى از همراهى سازمان حسابرسی کل کشور با برنامه‌های جهش سرمایه گذاری در مناطق آزاد خبر داد. به گزارش مانا به نقل از روابط عمومى و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالى مناطق آزاد و ویژه اقتصادى، […]
جهش سرمایه گذاری در مناطق آزاد با همکاری سازمان حسابرسی کشور

همچنین بخوانید: