خودداری شرکت های بیمه از پذیرش ریسک محموله های اسرائیل

زمان مطالعه: 1 دقیقه

خودداری شرکت های بیمه از پذیرش ریسک محموله های اسرائیل

یک رسانه صهیونیستی، خودداری شرکت‌های بین‌المللی از بیمه محموله‌ها به مقصد سرزمین‌های اشغالی را دردسر جدید رژیم اسراییل اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، روزنامه صهیونیستی «گلوبز» درباره خودداری شرکت های بین المللی بیمه از امضای قرارداد با کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی نوشت: هزینه های کشتیرانی برای کشتی های اسرائیلی به شدت بالا رفته است.

این رسانه صهیونیستی، توقف خدمات دهی شرکت های بیمه به کشتی های وابسته به رژیم صهیونیستی را بی سابقه ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای دسامبر گذشته تاکنون، هزینه های بیمه برای عبور از دریای سرخ از یک دهم درصد ارزش محموله، به یک درصد رسیده است.

گلوبز اضافه کرد: یک کشتی با ۱۲ هزار کانتینر بار به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار باید برای عبور از دریای سرخ، یک میلیون دلار بیشتر از قبل به شرکت های بیمه بپردازد.

ترجمه: بازار

انتهای پیام/

بازنشر مرین‌پرس به نقل از گفتمان دریا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراتژی جنبش تجارت جهانی برای تنگه باب‌المندب چیست؟

ی بهمن 8 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه گروه ترانزیت – توحید ورستان- تنگه باب المندب در هفته‌های گذشته و با تشدید بی‌سابقه تنش‌ها در منطقه حساس استراتژیک تجارت جهانی در صدر خبرها قرار گرفته است. تنگه باب المندب یک آبراه باریک است که دریای سرخ را از اقیانوس هند جدا می‌کند .همچنین، این […]

همچنین بخوانید: