امکان واردات ۶۹ قلم کالای ته‌لنجی در چهار شهر بندری خوزستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

امکان واردات ۶۹ قلم کالای ته‌لنجی در چهار شهر بندری خوزستان

ناظر گمرکات خوزستان ازامکان واردات ۶۹ قلم کالای ته لنجی در چهار شهر بندری آبادان، چوئیده، هندیجان و شادگان خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، بهروز قره بیگی با اشاره به صدور مجوز ورود کالا‌های ته لنجی از چهار شهر بندری خوزستان به ماناافزود: بر‌اساس این دستورالعمل هر شناور فعال باری و تجاری اجازه واردات ۶۰ تُن کالا در سال را دارد.وی گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا مجوز واردات کالا‌های ته لنجی را صادر کرده است و در این خصوص فهرست ۶۹ قلم در قالب کالای ته لنجی امکان واردات از طریق چهار شهر بندری خوزستان را دارند.
ناظر گمرکات خوزستان در ادامه با بیان اینکه برای واردات کالا‌های ته لنجی عوارض گمرکی دریافت نمی‌شود افزود: عرضه و فروش ۶۹ قلم کالای ته لنجی تنها در استان خوزستان امکان پذیر است.
قره بیگی افزود: واردات کالا‌های ته لنجی خارج از فهرست کالا‌های مجاز تخلف است و گمرک از ترخیص آن جلوگیری خواهد کرد.
وی هدف از واردات کالا‌های ته لنجی را بهبود معیشت ساحل نشینان خوزستان و ایجاد انگیزه برای تداوم فعالیت لنج‌های باری عنوان کرد.
قره بیگی افزود: رونق و بهبود شرایط واردات کالا‌های ملوانی یا ته لنجی در بهبود معیشت مردم منطقه آثار مثبتی دارد که کاهش واردات کالای قاچاق یکی از آثار مثبت آن است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اقتصاد سرآمد

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احتمال تداوم روند نزولی شاخص کل بورس

س بهمن 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه گروه بازارسرمایه – سمیه ملایی – شاخص کل بورس پس از ناتوانی از شکستن مقاومت 2میلیون و 200هزار واحدی در اواخر آذرماه امسال، اکنون به دنبال واکنش مثبت به حمایت جدید است در این موارد شاخص کل بورس روند نزولی را تا زمانی ادامه می‌دهد که […]

همچنین بخوانید: