امدادرسانی پزشکی به خدمه مصدوم یک شناور در بندر عسلویه

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور “آیمو” در خلیج فارس با شناور ناجی ۲۰ در عسلویه با موفقیت انجام شد.

امدادرسانی پزشکی به خدمه مصدوم یک شناور در بندر عسلویه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احسان گلستانی با بیان اینکه خط تلفنی امدادی ۱۵۵۰ به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی استان بوشهرمتصل است اظهار کرد: پس از دریافت پیام اضطرار و موقعیت شناور، با استفاده از شناور‌های ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، امداد رسانی به دریانوردان و شناور‌های مورد نظر در خلیج فارس انجام می‌شود.

وی با اشاره به امدادرسانی به خدمه یک شناور در خلیج فارس گفت: در این راستا پس از دریافت پیام امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور “آیمو” در خلیج فارس با موفقیت انجام شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر عسلویه مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۰ به موقعیت اعزام شد.

گلستانی بیان کرد: شناور ناجی ۲۰ پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم آن را به آمبولانس مستقر در اسکله عسلویه تحویل داد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آب‌های شمال غرب خلیج فارس مواج و متلاطم است

س بهمن 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: آب‌های شمال غرب خلیج فارس، نوار ساحلی خوزستان، خور‌ها و مناطق آبراهی متصل به دریا مواج و متلاطم است. محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این وضعیت تا روز جمعه ادامه خواهد […]
آب‌های شمال غرب خلیج فارس مواج و متلاطم است

همچنین بخوانید: