بازدید معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و‌دریانوردی از بندر چابهار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ؛ محمدحسین علامه به همراه لقمان پارسی نیا مدیرکل امور مالی و ذیحساب، نورالله عباسی سرپرست اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و‌دریانوردی و قاسم عسکری نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از زیرساخت های بندری و دریایی ، اسکله ها و طرح های توسعه ای بندر، آب شیرین کن ، دیوار حفاظت ساحلی ، کریدور لجستیکی شهیدبهشتی ، برج کنترل ترافیک دریایی و نیروگاه بندر چابهار بازدید کردند . 

در جریان ابن بازدید، تجهیزات درمانی درمانگاه شهرک مسکونی بندر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

در پایان این بازدید، جلسه شورای اداری اداره کل بندر با حضور معاون برنامه ریزی بندر برگزار شد.

در این‌جلسه‌ گزارش جامعی از عملکرد حوزه اداری و مالی بندر ارایه و سپس مشکلات و دغدغه های رفاهی و شغلی کارکنان توسط مدیر کل ارائه شد. 

سپس علامه معاون برنامه ریزی ، توسعه مدیریت و‌منابع سازمان‌بنادر و‌دریانوردی در سخنانی ابتدا از اقدامات بسیار ارزنده اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در توسعه زیرساخت ها و فعال نمودن خطوط جدید کشتیرانی و ترانشیپ که باعث پویایی بندر و افزایش تخلیه و بارگیری و همچنین افزایش درآمدهای بندر شده است، قدردانی کرد.

علامه در ادامه با اشاره به همسو بودن سیاست های سازمان بنادر و دریانوردی با نگاه دولت مردمی و منویات مقام معظم رهبری و سند ابلاغی توسعه دریا محور ، توسعه سواحل مکران و مخصوصاً تجهیز نمودن بندر چابهار را یکی از اهدف بسیار مهم این سازمان دانست .

وی همچنین توجه به نیروی انسانی و خانواده ها را به عنوان رکن اصلی سرمایه سازمانی از مهمترین اولویت کاری معاونت برنامه‌ریزی سازمان بنادر برشمرد . 

در ادامه این نشست، روسا و کارشناسان بندر چابهار دغدغه ها و مطالبات خود را در زمینه های مختلف بیان کردند که توسط معاون برنامه ریزی ، توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل این حوزه پاسخ داده شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور از بندر چابهار/ شفاف سازی سرلوحه فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردی

چ بهمن 11 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ،اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ریزی از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند و با توضیحات عسکری نسب مدیر کل بنادر […]
بازدید اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور از بندر چابهار/ شفاف سازی سرلوحه فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: