سرنشینان لنج غرق شده در خلیج فارس نجات یافتند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس؛ داود بهادری افزود: این شناور که دارای محموله کالای تجاری و ملوانی بود در مسیر برگشت از دوبی، شب گذشته در چهار مایلی آب‌های ساحلی این شهرستان به علت مواج و متلاطم شدن دریا دچار این حادثه شد.

وی اظهارکرد: به محض درخواست کمک این لنج حادثه دیده، شناورهای امداد و نجات اداره بندر و دریانوردی و پایگاه دریابانی به رغم هوای متلاطم و مواج بودن دریا به محل اعزام شدند.

بهادری ادامه داد: شناور حادثه دیده که بر اثر شدت امواج دریا و از کار افتادن موتور دچار آبگرفتگی شده بود، به طور کامل غرق شد اما با کمک نیروها و شناورهای امدادی اداره بنادر و دریانوردی همه سرنشینان آن سالم نجات و به خشکی انتقال یافتند.

رئیس اداره بندرودریانوردی گناوه گفت: با توجه به اعلام و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر مبنی بر مواج و متلاطم شدن خلیج فارس از ابتدای هفته جاری تا سه شنبه به دریانوردان توصیه و اطلاع رسانی شده بود در این مدت از ترددهای غیرضرور بجد پرهیز کنند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و شغل عمده مردم آن به دریا وابسته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲ ملوان لنج صیادی در آتش جان باختند

ی فروردین 8 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، میلاد منیعات روز یکشنبه اظهارداشت: یک فروند لنج صیادی شنبه شب در منطقه دریایی بوسیف خوزستان در حال صیادی بود که دچار آتش سوزی شد. وی با بیان اینکه دو ملوان با نام‌های مصطفی عباسی و محمد عباسی جان خود را در این […]

همچنین بخوانید: