شرکت کیمیاکاران کاوشگر کیهان کارون، عضو حقوقی جدید انجمن مهندسی دریایی ایران

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت کیمیاکاران کاوشگر کیهان کارون از جمله شرکت‏ هایی است که به تازگی به عضویت انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده است و با اتکا به دانش فنی و تجربه کار تیمی نیروی انسانی متخصص و متعهد خود توانسته است در زمره تولیدکنندگان داخلی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی قرار گیرد.

به گزارش مارین نیوز از روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران، شرکت کیمیاکاران کاوشگر کیهان کارون از جمله شرکت‏ هایی می باشد که اخیراً به عضویت حقوقی انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده است. ضمن تبریک به این شرکت جهت پیوستن به خانواده بزرگ حوزه دریایی، خدمات و توانمندیهای این شرکت مطابق با اطلاعات دریافتی از روابط عمومی شرکت فوق در ادامه معرفی می گردد.

مدیر عامل: خانم مهندس مریم اطمینان

شرکت کیمیاکاران کاوشگر کیهان کارون با برند “KAROUN” از سال 1400 خوررشیدی (2021 میلادی) در زمینه ریخته‌گری و تولید آندها و تجهیزات سیستم حفاظت از خوردگی فعالیت خود را شروع نموده است. متخصصان و مالکین این شرکت از بنیانگذاران شرکت توانا ذوب صنعتی کویر با سابقه بیش از 20 سال در زمینه تولید تجهیزات حفاظت کاتدی می‌باشند. این شرکت در طول دوره فعالیت خود با اتکا به دانش فنی و تجربه کار تیمی نیروی انسانی متخصص و متعهد خود توانسته است در زمره تولیدکنندگان داخلی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی قرار گیرد. 

به کارگیری نیروهای مجرب در بخش کنترل کیفیت این امکان را برای شرکت کیهان کارون فراهم آورده که بر تمامی مراحل تولید محصولات خود نظارت و کنترل کامل داشته باشد. تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه خوردگی و انجام تستهایی همچون تست الکتروشیمیایی، تست های مقاومت الکتریکی و مکانیکی، کنترل دقیق ابعادی و وزنی و … اقدامی دیگر جهت کنترل دقیق محصولات می باشد. 

رعایت اصول ایمنی در تولید، تحویل به موقع پروژه ها و مشتری مداری از افتخارات این شرکت می باشد که همواره سرلوحه فعالیت های مدیران و متخصصان قرار گرفته است.

لیست محصولات قابل تولید و تامین این شرکت شامل:

  • آند فداشونده روی که کاربردهای اصلی آن حفاظت کاتدی بدنه کشتی و سازه های غوطه ور در آب دریا است. 
  • آند فداشونده آلومینیوم که کاربردهای اصلی آن حفاظت کاتدی خطوط لوله زیردریایی، سازه های فولادی در آب دریا و سطح داخلی مخازن است. 
  • آند فداشونده منیزیم که کاربردهای اصلی آن حفاظت سازه های مدفون در خاک،  حفاظت خطوط لوله، مخازن ذخیره سازی و پالایشگاهها است. 
  • آندهای اکسید فلزی مختلط (MMO) که کاربردهای اصلی آن حفاظت از سازه های بتنی، خطوط لوله مدفون در خاک، سازه های دریایی، صنایع استخراج فلزات، کلرآلکالی و تصفیه آب است. 
  • آند چدنی پر سیلیس که کاربرد اصلی آن حفاظت کاتدی سازه های مدفون در خاک با پشت‌بند کربنی به طور مستقیم در خاک یا داخل کنیستر است. 
  • رفرنس الکترودها که کاربرد اصلی آن اندازه گیری پتانسیل های ساختار / الکترولیت یا به عنوان الکترود سنجش برای سیستم های کنترل است. 
  • زینک ارتینگ سل که کاربرد اصلی آن کنترل اختلاف پتانسیل های القایی در اثر صاعقه یا وقوع حادثه در محل فلنچ در خطوط لوله است. 
  • سیستم آنتی فولینگ که کاربرد اصلی آن جلوگیری از تشکیل ارگانیزم های دریایی عمدتاً بارناکل ها و ماسل ها در سیستم های خنک کننده آب دریا و سی چست کشتی است. 

پروژه ها و قرادادها:

  • ساخت آندهای آلومینیومی 330 کیلوگرمی پروژه میدان نفتی رسالت متعلق به شرکت مهندسی تاسیسات دریایی ایران به کارفرمایی شرکت نفت فلات قاره.
  • تولید آندهای فداشونده آلومینیوم دستبندی 32 اینچی به شرکت پایش صنعت نوین.  
  • تولید آندهای استندآف آلومینیومی 100 کیلوگرمی پروژه پتروشیمی خارک به کارفرمایی شرکت مهندسی توسعه نفت و گاز ایستا توسط کارشناسان این مجموعه
  • تولید آندهای منیزیمی 32 پوندی و آندهای سیلیکونی 60*3 اینچی شرکت گاز استان خوزستان
  • آندهای روی 10 کیلوگرمی شرکت هدایت کشتی خلیج فارس
  • آندهای آلومینیومی دستبندی 10 اینچی متعلق به شرکت تاسیسات دریایی به کارفرمایی شرکت نفت فلات قاره

عکس های بیشتر در ادامه:

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آموزش شرکت‌های کشتیرانی عسلویه در تسهیل ورود و خروج شناور‌ها

ی آبان 14 , 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عمران مرادپور طیبی از برگزاری کارگاه آموزشی سیستم جامع دریایی- زیرسیستم ورود و خروج شناورها در بنادر عسلویه خبر داد و اظهار داشت: کارگاه آموزشی سیستم جامع دریایی _ زیر سیستم ورود و خروج شناورها طی سه روز و با […]

همچنین بخوانید: