رشد ۷۵ درصدی تخلیه کالای اساسی در بندر انزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی گیلان خبرداد:


معاون امور بندری و اقتصادی بندر انزلی، با اعلام رشد ۷۵ درصدی تخلیه کالاهای اساسی تا نیمه بهمن ماه جاری، اظهار کرد: در مدت یاد شده، بیش از یک میلیون و ۸۰ هزار تن کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مجید نظری در این باره گفت: این کالاها شامل انواع غلات شامل جو، زرت، کنجاله و همچنین روغن خام خوراکی است.

معاون امور بندری و اقتصادی بنادرگیلان با اشاره به رشد عملیات تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری انزلی، تاکید کرد: از ابتدای سال تا ۱۶ بهمن، حدود یک میلیون و ۷۱۰ هزار تن انواع کالا در این بندر تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۸ درصد داشته است.

نظری با اشاره به رشد ۳۷ درصدی ورود کشتی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خاطرنشان کرد: در مدت مذکور، ۶۲۶ فروند کشتی درمجتمع بندری انزلی پهلوگیری کردند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اهمیت تسلط قضات و دادگاه ها به قوانین و مقررات دریایی

س بهمن 17 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه علی اکبر صفایی گفت: با توجه به ابلاغ سیاست‌های دریامحور باید رشته‌هایی با محوریت حکمرانی دریایی و مقوله حقوق دریایی ایجاد شود.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، و به نقل از PMO؛ علی اکبر صفایی در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ آموزشی و پژوهشی این […]

همچنین بخوانید: